W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy - nieaktualna

Na granatowym tle znajdują się grafiki trójkątów w kolorach zielonym, niebieskim, a także kropek połączonych liniami w kolorze niebieskim, napisy informacyjne w kolorze białym oraz grafika mężczyzny ( w niebieskich spodniach, pomarańczowym t-shircie, trzymającego w lewej ręce czerwony megafon, a w prawej niebieską teczkę.

OGŁOSZENIE o  naborze  na  stanowisko  sekretarza szkoły

Dyrektor Państwowej  Szkoły  Muzycznej  I  stopnia  im. Grażyny  Bacewicz
 w  Radomsku  ogłasza nabór na stanowisko: sekretarza  szkoły

 Nazwa i adres szkoły: 
Państwowa  Szkoła  Muzyczna  I  stopnia  im. Grażyny  Bacewicz  w  Radomsku,
ul. Kościuszki  14, 97-500  Radomsko

Wymiar etatu: 1  etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na  czas  określony
 

I. Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe.
2. Znajomość: aktów prawnych dotyczących przepisów prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy.
3. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
4. Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

- dyspozycyjność, sumienność i dokładność,
poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
- doświadczenie zawodowe w administracji  publicznej,
- własna inicjatywa w działaniu,
- obowiązkowość, rzetelność, dbałość o mienie szkoły.

II. Zakres obowiązków

1.Segregacja  pism.
2.Obsługa dokumentacji szkolnej, uczniowskiej  i  pracowniczej.
3.Obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,
4.Przestrzeganie regulaminu pracy i przepisów bhp, p.ppoż. oraz innych obowiązujących aktów prawnych,
5.Wykonywanie dodatkowych zadań o charakterze administracyjnym powierzonych  przez dyrektora,

6.Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z przepisów o obowiązku nauki dotyczących ruchu uczniów.
7. Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych.
8. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych.
9. Sporządzanie odpisów arkuszy ocen, 
10. Prowadzenie korespondencji szkoły w sprawach uczniów,
11. Właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich,
12. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej oraz GUS,
13. Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły oraz dojrzałości,
14. Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,
15. Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
a. księgi uczniów,
b. wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),
c. dokumentacji dot. wyników klasyfikacji i promocji uczniów,
16. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych.
17. Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja.
18. Rozliczanie podróży służbowych pracowników.
19. Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji wcześniej sporządzonej.
20. Prowadzenie rejestru faktur.
21. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wg zaistniałych potrzeb.
22. Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w szkole.
23. Odpowiedzialność za powierzone pieczątki służbowe tj.:
a. właściwe ich użytkowanie wyłącznie na dokumentach, zgodnie z przeznaczeniem i w zakresie realizacji zdań określonych w przydziale obowiązków,
b. zabezpieczenie,
c. przechowywanie,
d. ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych

 III. Wymagane dokumenty:

1. Podanie o pracę.
2. Curriculum Vitae z opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oświadczenie o niekaralności.
4. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji ( załącznik - klauzula  informacyjna  o przetwarzaniu  danych  osobowych)
5. Opinie, referencje, świadectwa pracy (kserokopia) – jeśli kandydat je posiada

IV. Informacje dodatkowe:

Składanie  aplikacji :

- termin :  4  lipca  2023

- osoba kontaktowa: dyrektor Państwowej  Szkoły  Muzycznej  I  stopnia  im. Grażyny  Bacewicz

- adres : ul. Kościuszki  14,  Radomsko

O zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.

 

 

Materiały

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
2023​_Informacja​_o​_​_przetwarzaniu​_​_danych​_​_osobowych.pdf 0.42MB
Informacja o wyniku naboru na stanowisko sekretarza szkoły
PDF​_-INFORMACJA-O-WYNIKU-NABORU.pdf 0.39MB
{"register":{"columns":[]}}