Oferta pracy - nieaktualna
OGŁOSZENIE o naborze na stanowisko sekretarza szkoły
Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Grażyny Bacewicz
w Radomsku ogłasza nabór na stanowisko: sekretarza szkoły
Nazwa i adres szkoły:
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Grażyny Bacewicz w Radomsku,
ul. Kościuszki 14, 97-500 Radomsko
Wymiar etatu: 1 etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
I. Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Znajomość: aktów prawnych dotyczących przepisów prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy.
3. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
4. Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, sumienność i dokładność,
- poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- własna inicjatywa w działaniu,
- obowiązkowość, rzetelność, dbałość o mienie szkoły.
II. Zakres obowiązków
1.Segregacja pism.
2.Obsługa dokumentacji szkolnej, uczniowskiej i pracowniczej.
3.Obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,
4.Przestrzeganie regulaminu pracy i przepisów bhp, p.ppoż. oraz innych obowiązujących aktów prawnych,
5.Wykonywanie dodatkowych zadań o charakterze administracyjnym powierzonych przez dyrektora,
6.Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z przepisów o obowiązku nauki dotyczących ruchu uczniów.
7. Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych.
8. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych.
9. Sporządzanie odpisów arkuszy ocen,
10. Prowadzenie korespondencji szkoły w sprawach uczniów,
11. Właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich,
12. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej oraz GUS,
13. Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły oraz dojrzałości,
14. Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,
15. Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
a. księgi uczniów,
b. wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),
c. dokumentacji dot. wyników klasyfikacji i promocji uczniów,
16. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych.
17. Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja.
18. Rozliczanie podróży służbowych pracowników.
19. Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji wcześniej sporządzonej.
20. Prowadzenie rejestru faktur.
21. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wg zaistniałych potrzeb.
22. Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w szkole.
23. Odpowiedzialność za powierzone pieczątki służbowe tj.:
a. właściwe ich użytkowanie wyłącznie na dokumentach, zgodnie z przeznaczeniem i w zakresie realizacji zdań określonych w przydziale obowiązków,
b. zabezpieczenie,
c. przechowywanie,
d. ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych
III. Wymagane dokumenty:
1. Podanie o pracę.
2. Curriculum Vitae z opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oświadczenie o niekaralności.
4. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji ( załącznik - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych)
5. Opinie, referencje, świadectwa pracy (kserokopia) – jeśli kandydat je posiada
IV. Informacje dodatkowe:
Składanie aplikacji :
- termin : 4 lipca 2023
- osoba kontaktowa: dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Grażyny Bacewicz
- adres : ul. Kościuszki 14, Radomsko
O zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.
Materiały
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych2023_Informacja_o__przetwarzaniu__danych__osobowych.pdf 0.42MB Informacja o wyniku naboru na stanowisko sekretarza szkoły
PDF_-INFORMACJA-O-WYNIKU-NABORU.pdf 0.39MB