Terminy i warunki rekrutacji
Rekrutacja 2024/2025
Terminy i warunki rekrutacji do szkoły :
1. O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 6-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym
roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat ( w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Oświatowe)
oraz nie więcej niż 10 lat. O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 4-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym
roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.
2. Szkoła prowadzi nabór na następujące instrumenty:
fortepian, akordeon, skrzypce, wiolonczela, gitara, flet, klarnet, saksofon, trąbka.
3. Rodzice (prawni opiekunowie) kandydata składają wniosek o przyjęcie do szkoły na formularzu, który można pobrać poniżej.
Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły w godz. 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
Termin składania wniosków od 11 marca 2024 r. do 31 maja 2024 r.
Do wypełnionego wniosku należy dołączyć :
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań kandydata do nauki w szkole muzycznej.
- zaświadczenie o korzystaniu z wychowania przedszkolnego, o którym mowa w art. 36 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Oświatowe, albo opinię,
o której mowa w art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Oświatowe, jeżeli kandydat w danym roku kalendarzowym nie ukończył 7 lat.
4. We wniosku o przyjęcie do szkoły należy wskazać proponowany instrument.
Istnieje także możliwość wskazania kolejnych instrumentów, na które kandydat może zostać
przyjęty w przypadku niewystarczającej do przyjęcia ilości miejsc na proponowany instrument.
5. Kwalifikowanie kandydatów odbywa się na podstawie badania przydatności prowadzonego
przez komisję rekrutacyjną. Badanie to polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych i predyspozycji do nauki gry na
wybranym instrumencie.
6. Badanie przydatności odbędzie się w dniach 3 i 4 czerwca 2024 r.
Dzień i godzina badania przydatności kandydata zostanie z rodzicami (opiekunami prawnymi )
ustalona telefonicznie przez pracowników sekretariatu po złożeniu wniosku.
7. Lista kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do szkoły będzie podana do publicznej wiadomości
w terminie 7 dni od dnia przeprowadzenia badania przydatności poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w budynku
szkoły ul. Kościuszki 14, 97-500 Radomsko
Lista zakwalifikowanych nie jest równoznaczna z przyjęciem do szkoły.
O przyjęciu do szkoły decyduje liczba punktów uzyskanych przez kandydata w badaniu
przydatności oraz liczba wolnych miejsc na dany instrument.
9. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w badaniu, brane są pod uwagę kryteria
dodatkowe, potwierdzone w dokumentach załączonych do wniosku.
10. Listy kandydatów przyjętych i nie przyjętych do szkoły ogłoszone będą w terminie do dnia 5 sierpnia 2024 r.
i umieszczone zostaną na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły.
11. Szczegółowych informacji o warunkach rekrutacji i nauki w szkole udziela
dyrektor szkoły oraz pracownicy sekretariatu pod nr tel. 44 683 24 07.
Zapraszamy na konsultacje ( od godz. 13.00) i koncert w DNIU OTWARTYM ( godz. 17.00) 20 maja 2024 r.