W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące rekrutacji

Wszystkich zainteresowanych rekrutacją w naszej szkole prosimy o wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły (formularz przed wypełnieniem należy wydrukować - najlepiej dwustronnie) i złożenie go w sekretariacie szkoły - tel. 77 461 36 58

Czarne tło, u góry i dołu strony z instrumentami kolorowymi, pośrodku napis na białym tle zapisy do szkoły muzycznej na rok szkolny 2024/2025

Podania należy składać do dnia 17 maja 2024 r.

Termin badania przydatności 22-23 maja 2024 r.

Materiały

Wniosek o przyjęcie ucznia 2024-2025
WNIOSEK​_O​_PRZYJĘCIE​_UCZNIA​_2024.pdf 1.19MB
Zaświadczenie o stanie zdrowia ucznia (załącznik do wniosku)
ZAŚWIADCZENIE​_​_O​_​_STANIE​_​_ZDROWIA.pdf 0.12MB
Klauzula RODO
SZKOŁA​_MUZYCZNA​_klauzula​_RODO​_-​_rekrutacja.pdf 0.13MB

Ważne informacje

Szkoła prowadzi nauczanie w dwóch cyklach: 6-letnim i 4-letnim.

Warunki rekrutacji:
O przyjęcie do klasy pierwszej o sześcioletnim cyklu nauczania może ubiegać się kandydat, który w roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 Prawo Oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 966 z późn. zm.) oraz nie więcej niż 10 lat.
O przyjęcie do klasy pierwszej o czteroletnim cyklu nauczania może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.

Zasady rekrutacji reguluje Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych i statut szkoły.


Po wpłynięciu wypełnionego kwestionariusza i ustaleniu harmonogramu, sekretariat szkoły będzie się z Państwem kontaktował w celu przekazania dokładnej daty i godziny badania przydatności kandydata.

Komplet dokumentacji kandydata obejmuje:

1.    Kwestionariusz kandydata.

2.    Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole muzycznej wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.

3.    Inne dokumenty określone w art. 131 ust. 2 ustawy  z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 900).
 


Uwaga:
W przypadku dziecka, które w danym roku kalendarzowym nie ukończyło 7 lat, do pierwszego etapu postępowania rekrutacyjnego dopuszcza się kandydatów, którzy do wniosku o przyjęcie do szkoły dołączyli opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o psychofizycznej dojrzałości dziecka do podjęcia nauki szkolnej.

Materiały

Informacja dotycząca rekrutacji 2024-2025
INFORMACJA​_DOTYCZĄCA​_REKRUTACJI​_2024.pdf 0.37MB

Zakres i tematyka badania przydatności

Dla kandydatów do szkoły przeprowadza się badanie przydatności, które polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych (słuch wysokościowy, harmoniczny, poczucie rytmu, umiejętność zaśpiewania piosenki, pamięć muzyczna) a także predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie. Badanie przydatności kandydata trwa ok. 15 minut.


Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły (warunkiem jest prawidłowo złożona dokumentacja oraz osiągnięcie minimum punktów z badań przydatności).

Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych (w zależności od liczby posiadanych miejsc w szkole).

Wszystkie ww. listy zostaną podane do wiadomości na tablicy informacyjnej w budynku szkoły.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.02.2024 12:28 Martyna Nocoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tadeusz Widera
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dotyczące rekrutacji 5.0 27.03.2024 12:34 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 4.0 27.03.2024 12:33 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 3.0 07.03.2024 11:00 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 2.0 05.03.2024 17:44 Aleksandra Witezy-Gajda
Informacje dotyczące rekrutacji 1.0 29.02.2024 12:28 Martyna Nocoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}