W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na wolne stanowisko pracy Stażysta/Młodszy asystent w Sekcji Nadzoru Higieny Pracy

na liliowym tle na środku na białym równoległoboku niebieski napis: oferta pracy. Po lewej dolnej stronie równoległoboku umieszczono megafon. Po prawej górnej stronie równoległoboku umieszczono lupę.

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologicznej w Bochni ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy.

Poszukuje kandydata na stanowisko: Stażysta/Młodszy asystent w Sekcji Nadzoru Higieny Pracy

 

Miejsce pracy: Bochna                                                                  

Adres urzędu: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologicznej w Bochni, ul. Konstytucji 3-go Maja 5 

I. Nazwa stanowiska pracy, wymiar etatu

1. Stażysta/Młodszy asystent w Sekcji Nadzoru Higieny Pracy

2. wymiar czasu pracy – pełny etat,

W związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe (przydatne w Inspekcji Sanitarnej); preferowane: chemia, biologia, inżynieria produkcji, inżynieria środowiska, bezpieczeństwo i higiena pracy, ochrona środowiska , zdrowie publiczne, kosmetologia lub inne mające zastosowanie w Inspekcji Sanitarnej.

II. Wymagania niezbędne:

  • Stażysty: wykształcenie wyższe;
  • Młodszego asystenta: wykształcenie wyższe, wymagany udokumentowany staż pracy 1 rok;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na w/w stanowisko;
  • znajomość przepisów z zakresu zadań Inspekcji Sanitarnej, ustaw: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeks Pracy wraz z aktami wykonawczymi, przepisów w zakresie o ochronie danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word);
  • umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedz
  • komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własne.

III. Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy w inspekcji sanitarnej lub administracji publicznej;
  • dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dokładność
  • wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez dział, w szczególności:

- znajomość ustawy o produktach biobójczych wraz z aktami wykonawczymi;

- znajomość ustawy o produktach kosmetycznych wraz z aktami wykonawczymi;

- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;

- znajomość rozporządzenie w sprawie substancji chemicznych, ich mieszanin, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym w środowisku pracy

  • czynne prawo jazdy kat. B

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów użyteczności publicznej będących pod nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bochni w związku ze sprawowanym nadzorem sanitarnym nad warunkami higieniczno – sanitarnymi oraz sporządzanie dokumentacji z tym związanej;
  • przygotowywanie projektów decyzji, pism związanych z prowadzonym postępowaniem administracyjnym;
  • prowadzenie i aktualizowanie rejestrów obiektów nadzorowanych oraz baz danych;
  • rozpatrywanie interwencji, wniosków;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu bocheńskiego w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
  • wykonywanie czynności kontrolnych w zakładach pracy.

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych[1]

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bochni na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ).

 

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „danych wrażliwych”)[2]

Wyrażam zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bochni na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „dane wrażliwe”), o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679, które sam i dobrowolnie – tj. nie wymaganych przez Administratora w procesie rekrutacji – zamieściłam/łem w dokumentacji rekrutacyjnej.

 

Uwaga: CV kandydatów bez ww. klauzuli nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.

  • Kopia dokumentów poświadczające wykształcenie i inne umiejętności kwalifikacyjne.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Stażysta/Młodszy asystent w Sekcji Nadzoru Higieny Pracy”, lub przesłać pocztą na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

ul. Konstytucji 3-go Maja 5, 

32-700 Bochnia

Oferujemy:

  • stabilną i ciekawą pracę;
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
  • dodatek stażowy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • premię regulaminową;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia zawodowego oraz stałego podnoszenia kwalifikacji.

VII. Dodatkowe informacje:

1.  Termin składania ofert do dnia 21 czerwca 2023 r. do 5 lipca 2023 r, decyduje data wpływu.

2.  Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

3.  CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.

4.  PSSE w Bochni zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne w celu poinformowania o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.

5.  Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie:

- etap I weryfikacja formalna nadesłanych ofert;

- etap II rozmowa kwalifikacyjna.

6.  Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce aktualne oferty pracy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 14 612 39 47 wew. 18.

7. Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem

Tel/fax (+48 14) 612 32 34, 612 39 47, 612 39 58

  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego będzie można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od zakończenia naboru. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Szczegółowe informacje udziela Sekcja Kadr: tel. 14 612 39 47 wew. 18.
  • Za datę złożenia dokumentów uznaję się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PSSE w Bochni ul. Konstytucji 3-go Maja 5, 32-700 Bochnia.
  • Kandydat wyłoniony w wyniku naboru zostanie zatrudniony na umowę pracę na zastępstwo.
  • Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
  • Na terenie Stacji obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji pracownika

  

Działając na podstawie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, informuję Panią/Pana iż:

1

Administratorem Pani/Pana danych jest  Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Bochni / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Konstytucji 3 Maja 5, e-mail: psse.bochnia@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 14 612 39 47, 14 612 39 58, , strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-bochnia, adres skrytki ePUAP: /PSSE_BOCHNIA_SEKRETARIAT/skrytka

2

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.bochnia@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: 14 612 39 47 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.

3

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c   Rozporządzenia (UE) 2016/679, natomiast pozostałe dane na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679). Jeżeli w dokumentach aplikacyjnych zawarte są szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679 konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679). Udzielone zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne dla potrzeb trwającego postępowania rekrutacyjnego w zakresie określonym art. 221 ustawy Kodeks pracy. Konsekwencją braku podania danych osobowych jest niedopuszczenie do postępowania rekrutacyjnego.

4

Pani/Pana dane osobowe nie zostaną ujawnione innym odbiorcom oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Dane będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (np. Policji, Prokuraturze) jak również podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i świadczące usługi serwisowe na rzecz Administratora.

5

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Jeżeli przekazane przez Panią/Pana dokumenty nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych oraz zbioru papierowego Administratora.

Dane osobowe zawarte w pismach, protokołach, wszelkich załącznikach oraz dane osobowe zgromadzone w systemach informatycznych PSSE, dotyczące procesu rekrutacji, których adresatem jest PSSE będą przetwarzane przez okres zgodny z kwalifikacja archiwalną wynikającą z Załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

6

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania (poprawiania), usunięcia po upływie okresu przechowywania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.

Informuję również, iż stosownie do art. 15 ust. 3 Rozporządzenia (UE) 2016/679  za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.

7

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8

Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o  którym mowa w  art.  22  ust.  1 i  4 Rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.

 

 

[1] Wypełnić w przypadku, kiedy kandydat dołącza do dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ) (np. miejsce zamieszkania, zdjęcie)

[2] Wypełnić w przypadku gdy kandydat do dokumentacji rekrutacyjnej dobrowolnie dołącza tzw. „dane wrażliwe” (np. dane dotyczące stanu zdrowia, przekonań religijnych, poglądów politycznych

{"register":{"columns":[]}}