Informacja o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie
Informacje o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie.
Głusi klienci Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie
oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się
mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika
podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Osoby uprawnione powinny zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza
ze wskazaniem sposobu komunikowania się,
co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną wizytą w urzędzie,
z wyłączeniem sytuacji nagłych, kontaktując się z Urzędem na adres e-mail: sekretariat.psse.czarnkow@sanepid.gov.pl
Zgłoszenie może być dokonane w innej dowolnej formie, w sposób dostępny dla osoby uprawnionej.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Imię i nazwisko oraz adres osoby zgłaszającej,
- Termin i godzinę, w której zgłaszający zgłosi się do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie,
- Wskazanie metody komunikowania się oraz podanie rodzaju sprawy w jakiej zamierza stawić się w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie,
- Kontakt zwrotny do zgłaszającego w celu umożliwienia szybkiego kontaktu gdyby nastąpił nagły brak możliwości realizacji świadczenia usługi.
- Pierwsza publikacja:
- 23.06.2023 10:41 Lena Grott-Scheiding
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Lena Grott-Scheiding
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie | 1.0 | 23.06.2023 10:41 Lena Grott-Scheiding |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP