W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Administracyjno-Gospodarcza

Do zadań realizowanych przez Sekcję Administracyjno-Gospodarczą należy:

  1. prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieruchomościami Powiatowej Stacji;
  2. dbałość o właściwy stan sanitarny, porządkowy i techniczny pomieszczeń oraz posesji Powiatowej Stacji;
  3. opracowywanie planów, organizowanie i zabezpieczanie wykonawstwa, obsługi w zakresie remontów i inwestycji oraz opracowywanie stosownej sprawozdawczości;
  4. prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz dokonywanie kasacji i fizycznej likwidacji;
  5. gospodarowanie środkami transportu, zapewnienie transportu samochodowego na potrzeby komórek organizacyjnych Powiatowej Stacji;
  6. rozliczanie kosztów eksploatacyjnych samochodów będących własnością Powiatowej Stacji;
  7. nadzór nad wykonawcami usług w zakresie ochrony budynków i utrzymania czystości;
  8. realizacja zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
  9. prowadzenie rejestrów zawartych umów oraz postępowań;
  10. opracowywanie planu zamówień publicznych;
  11. zaopatrywanie komórek organizacyjnych w niezbędne materiały i aparaturę;
  12. współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawach jakości dostaw materiałów i usług;
  13. prowadzenie magazynku podręcznego i ewidencja ilościowa wydawanych materiałów;
  14. dokonywanie ocen i ustalanie potrzeb wyposażenia budynków, urządzeń i instalacji w urządzenia gaśnicze, alarmowe oraz podręczny sprzęt i środki gaśnicze;
  15. okresowe sprawdzanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych, prawidłowego ich rozmieszczenia oraz nadzór nad prawidłową kontrolą i konserwacją sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych a także prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
  16. nadzór nad archiwum zakładowym, które działa zgodnie z:

a) Instrukcją Kancelaryjną,

b) Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt;

  1. realizacja funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  2. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach pracy;
  3. udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy z uwzględnieniem poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  4. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
{"register":{"columns":[]}}