W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Odpowiedzi

Znak sprawy: ZP.2721.9.O.I.22                                                                                     Ełk, dnia 10.11.2022r.

 

 

Odpowiedź na zapytanie z dnia 10  listopada 2022r.

 

Dotyczy: Zapytania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś. zl na dostawę  sprzętu taboretów, krzeseł , foteli na potrzeby laboratorium PSSE w Ełku

 

Zamawiający informuje, że w dniu 10 listopada 2022r. wypłynęło zapytanie co do treści specyfikacji techniczno – funkcjonalnej – Załącznik nr 2 – zadanie I. Zamawiający przekazuje treść zapytania oraz odpowiedź:

 

1. Taboret laboratoryjny

Czy Zamawiający dopuści taboret o regulacji wysokości siedziska w zakresie 54-80 cm?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

 

Czy Zamawiający dopuści taboret o regulacji wysokości siedziska w zakresie 55-81 cm?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

 

Czy Zamawiający dopuści taboret z podstawą poliamidową o śr. 58 cm wzmocnioną włóknem szklanym?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

 

 

2. Krzesło laboratoryjne

Czy Zamawiający dopuści krzesło z siedziskiem o wymiarach 46x42 cm?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

 

Czy Zamawiający dopuści krzesło o regulacji wysokości za pomocą siłownika pneumatycznego o skoku 14 cm?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

 

Czy Zamawiający dopuści krzesło z podstawą poliamidową o śr. 58 cm wzmocnioną włóknem szklanym?

Odpowiedź Zamawiającego – NIE

Materiały

Odpowiedź​_1​_do​_ZP2721922
Odpowiedź​_1​_do​_ZP2721922.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.11.2022 14:21 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Kuczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Odpowiedzi 1.0 10.11.2022 14:21 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}