Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
- Nazwa stanowiska pracy: pracownik gospodarczy/ sprzątający
- Komórka organizacyjna: PSSE Ełk
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
- Miejsce pracy: 19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1
- Wymiar czasu pracy: etat
- Termin rozpoczęcia pracy: listopad 2023 r.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
- biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie,
- wykształcenie podstawowe.
ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:
- wykonywanie prac porządkowych w budynku PSSE w Ełku
- utrzymanie porządku w obrębie parkingu i podwórza,
- zlecone przez kierowników poszczególnych oddziałów prace gospodarcze.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać poprzez:
- zgłoszenie elektroniczne na adres: psse.elk@sanepid.gov.pl
- zgłoszenie listowne na adres (decyduje data wpływu do jednostki) lub osobiście
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1
(dopisek na kopercie: NIE OTWIERAĆ – dotyczy naboru na stanowisko pracownik gospodarczy)
Termin składania dokumentów: 6.11.2023 r.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.
DODATKOWE INFORMACJE
Dokumenty, które wpłyną lub zostaną doręczone do PSSE w Ełku po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub drogą e-mailową.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP.
Rekrutacja na ww. stanowisko jest przeprowadzana w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Ełku, ul. Toruńska 6A/1
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1
- e-mail: iod.psse.elk@sanepid.gov.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego -art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zwz. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Materiały
informacja o naborzenabór_1_BIP.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.11.2023 14:40 Marek Kuczyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Renata Szymaszko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający | 5.0 | 22.11.2023 11:09 Marek Kuczyński |
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający | 4.0 | 06.11.2023 12:53 Marek Kuczyński |
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający | 3.0 | 06.11.2023 12:46 Marek Kuczyński |
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający | 2.0 | 06.11.2023 07:45 Marek Kuczyński |
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający | 1.0 | 02.11.2023 14:40 Marek Kuczyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP