W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający

logotypy

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w  Ełku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy.

 INFORMACJA O WARUNKACH PRACY

  1. Nazwa stanowiska pracy: pracownik gospodarczy/ sprzątający 
  2. Komórka organizacyjna: PSSE Ełk
  3. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
  4. Miejsce pracy: 19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1
  5. Wymiar czasu pracy: etat
  6. Termin rozpoczęcia pracy: listopad 2023 r. 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

  • biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie podstawowe.

ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:

  • wykonywanie prac porządkowych w budynku PSSE w  Ełku
  • utrzymanie porządku w obrębie parkingu i podwórza,
  • zlecone przez kierowników poszczególnych oddziałów prace gospodarcze.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV
  2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać poprzez:

  • zgłoszenie elektroniczne na adres: psse.elk@sanepid.gov.pl
  • zgłoszenie listowne na adres (decyduje data wpływu do jednostki) lub osobiście

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1

(dopisek na kopercie: NIE OTWIERAĆ – dotyczy naboru na stanowisko pracownik gospodarczy)

Termin składania dokumentów:  6.11.2023 r. 

Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie  postępowania kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.

DODATKOWE INFORMACJE

Dokumenty, które wpłyną lub zostaną doręczone do PSSE w Ełku po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie  postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie  lub drogą e-mailową.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP.

Rekrutacja na ww. stanowisko jest przeprowadzana w formie rozmowy kwalifikacyjnej.

Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy

1. Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w  Ełku, ul. Toruńska 6A/1

2. Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej  w Ełku inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

-  Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1

- e-mail: iod.psse.elk@sanepid.gov.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym  w art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego -art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zwz. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.   

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.

5. Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

-         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

-         sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

-         ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

-         usunięcia danych osobowych;

-         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

7. Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Materiały

informacja o naborze
nabór​_1​_BIP.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.11.2023 14:40 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Szymaszko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający 5.0 22.11.2023 11:09 Marek Kuczyński
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający 4.0 06.11.2023 12:53 Marek Kuczyński
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający 3.0 06.11.2023 12:46 Marek Kuczyński
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający 2.0 06.11.2023 07:45 Marek Kuczyński
Ogłoszenie o naborze – Stanowisko: Pracownik gospodarczy/ sprzątający 1.0 02.11.2023 14:40 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}