W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Ełku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000643927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 6A/1
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876217750
1.5.8.) Numer faksu: 876217764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.elk@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-elk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02023892-0f34-11ee-9355-06954b8c6cb9
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Ełku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02023892-0f34-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzedaż (z dostarczeniem i montażem) mebli laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIiŚ na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT-EU, Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia na realizację Projektu pn. „Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych, w celu zwiększenia efektywności ich działania” dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (POliŚ na lata 2014-2020)
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2720.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji technicznej wyposażenia mebli (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159026,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199982,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159026,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCD LAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773278758
Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
7.3.3) Ulica: Mosińska 9
7.3.4) Miejscowość: Stęszew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159026,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.07.2023 09:39 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kuczyński Marek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o wyniku postępowania 1.0 11.07.2023 09:39 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}