W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZP.2721.10.2022

Nasz znak: ZP.2721.10.2022                                                                                                                            Ełk, dnia 06.12.2022r.

 

Rozeznanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości poniżej 130 tyś. zł

I. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku,
ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk

NIP: 848-11-59-993

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1.  Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Zadanie 1

Statyw do worków do Stomachera z podstawką  - 2 szt

  1. Zadanie 2

                           Półautomatyczny dozownik (pipetor) do pipet o poj. 0,5-100 ml – 3 szt.

  1. Zadanie 3

Dozator butelkowy o poj.1–10 ml z zaworem odpowietrzającym – 1 szt.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 2 -  Specyfikacja techniczno-funkcjonalna – zadanie 1 i 2

 

III. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:

  1. Wykonawca może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach technicznych wyższych lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
  2. Dostawa i/lub montaż  przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.
  3. Czas realizacji płatności przelewem – w ciągu 14 dni na podstawie poprawnie wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego stanowiącego załącznik do umowy.

 

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
  1. Kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania cenowego
  2. Oferta powinna być złożona w sekretariacie PSSE Ełk pok. 50 lub e-mailem psse.elk@sanepid.gov.pl

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty:
  1.  Miejsce złożenia oferty – siedziba Zamawiającego
  2.  Termin złożenia oferty – do dnia 09.12.2022r do godz. 14.00
  3.  Termin realizacji zamówienia – w termnie do 23 grudnia 2022r

 

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Dodatkowe informacje:

    Dodatkowych informacji udziela: Pani Alicja Kalinowska 87/621-77-67 Zadanie 1

                                                     Pani Iwona Barszczewska 87/621-77-68 Zadanie 2 i 3

                                                     Pan Marek Kuczyński 87/621-77-50

  1.  Załączniki:

Nr 1 – Formularz oferty cenowej

Nr 2 – Specyfikacja techniczno-funkcjonalna

Materiały

Załącznik​_Nr​_1​_Formularz​_cenowy
Załącznik​_Nr​_1​_Formularz​_cenowy.docx 0.03MB
Załącznik Nr 2 zadanie 1
Załącznik​_Nr​_2​_zadanie​_1​_.docx 0.02MB
Załącznik Nr 2 zadanie 2
Zalacznik​_Nr​_2​_zadanie​_2.docx 0.02MB
Załącznik Nr 2 zadanie 3
Zalacznik​_Nr​_2​_zadanie​_3.docx 0.02MB
Umowa
UMOWA.doc 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2022 12:59 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Kuczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZP.2721.10.2022 1.0 06.12.2022 12:59 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}