W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZP.2721.3.2023

Protokół z wyboru wykonawcy zamówienia

o wartości poniżej 130 tys zł

 

1. Przedmiot zamówienia:

 

      Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych

 

2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

      Kod CPV:  30190000-7

 

3. Wartość szacunkowa zamówienia:

 

 20 325,20

                                                                tj., 20 325,20 :  4,4536 wg kursu 1 euro = 4 563,77 euro

4. Porównanie ofert:

(oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe, kosztorysy ofertowe, oferty uzyskane drogą elektroniczną, informacje zebrane na podstawie własnego badania rynku - )

 

Lp.

Nazwa i adres firmy

Cena netto zamówienia

VAT

%

Wartość brutto

Termin realizacji

dni/tyg.

Gwarancja

mies.

1

Biuro PLUS  E. i K. Jatel Sp. jawna

ul. Przędzalniana 8; 15-688 Białystok

14 816,60

23

18 224,42

 

12 m-cy

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Wykonawcą, który wygrywa postępowanie jest  Biuro PLUS  E. i K. Jatel Sp. jawna

ul. Przędzalniana 8; 15-688 Białystok oferta najkorzystniejsza cenowo.

Materiały

Protokół​_z​_wyboru
Protokół​_z​_wyboru.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.05.2023 14:34 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kuczyński Marek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZP.2721.3.2023 1.0 12.05.2023 14:34 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}