W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZP.2721.5.2022

Nasz znak:  ZP.2721.5.2022                                                                              Ełk, dnia 03.08.2022r.

 

Rozeznanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tys zł

 

I. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk NIP: 848-11-59-993 zaprasza Państwa do złożenia ofert na dostawę przedmiotu zamówienia jak niżej:

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1.  Przedmiotem zamówienia jest:

             Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, a w tym m. in.: tuszy, tonerów i taśm

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 2

 

  1. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
      1. Dostawa  przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.
      2. Czas realizacji płatności przelewem – w ciągu 30 dni na podstawie poprawnie wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

 

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
      1. Ofertę należy sporządzić pisemnie w jęz. polskim zgodnie z załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
      2. Termin złożenia oferty  – do dnia 22.08.2022r
      3. Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psse.elk@sanepid.gov.pl  lub w siedzibie Zamawiającego
      4. Formularz cenowy i druk oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy na zewnątrz.

        

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Dodatkowe informacje:

       Dodatkowych informacji udziela Pan Marek Kuczyński nr telefonu 87 621 77 50

 

  1.  Załączniki:

 Nr 1 – oferta cenowa

        Nr 2 – specyfikacja

Materiały

Rozeznanie cenowe
Rozeznanie​_cenowe.pdf 0.06MB
Formularz oferty
Formularz​_oferty​_cenowej​_Załacznik​_nr​_1.doc 0.04MB
Załącznik Nr 2 Specyfikacja
Załącznik​_nr​_2​_Specyfikacja.xls 0.04MB
Projekt umowy
UMOWA​_​_-​_PROJEKT.doc 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.08.2022 12:12 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Kuczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZP.2721.5.2022 1.0 03.08.2022 12:12 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}