ZP.2721.7.2022
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości poniżej 130 tys zł.
I. Zamawiający:
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk NIP: 848-11-59-993 zaprasza Państwa do złożenia ofert na dostawę przedmiotu zamówienia jak niżej:
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- Sukcesywna dostawa wyrobów w oryginalnych opakowaniach producenta: odczynników, testów, wzorców, surowic w 3 pakietach na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku.
- W przypadku odczynników pakowanych w kaucjonowane zwrotne opakowania, także odbiór tych opakowań.
- Asortyment przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo - cenowy - Załącznik Nr 2 (pakiet 4, 8, 9 )
- Ilości artykułów zawartych w poszczególnych pakietach podanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny i nie są ilością wiążącą.
Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, którą dokładnie będzie można określić w trakcie realizacji zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych i zwiększenia wartości umowy.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Pakiety:
- Środki dezynfekcyjne i środki ochrony indywidualnej
- Specjalistyczne pojemniki do segregacji odpadów
- Testy do identyfikacji serologicznej
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie opisanych w pkt. 1 ust. 6) lit. a, b, c.
Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga aby termin ważności artykułów będących przedmiotem zamówienia był nie krótszy niż 12 miesięcy, z wyjątkiem tego przedmiotu zamówienia, dla którego producent zastrzegł krótszy termin ważności liczony od daty dostawy towaru.
- Wykonawca, oferujący produkty równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 2
- Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
-
- Dostawa przedmiotu zamówienia jest określona w załączniku nr 2 oraz umowie.
- Czas realizacji płatności przelewem – w ciągu 30 dni na podstawie poprawnie wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
-
- Sposób przygotowania i złożenia oferty:
-
- Ofertę należy sporządzić pisemnie w jęz. polskim zgodnie z załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Termin złożenia oferty do dnia 26.10.2022r. do godziny 14.00
- Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psse.elk@sanepid.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego
- Formularz cenowy i druk oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy na zewnątrz.
-
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela:
- w sprawach merytorycznych:
Alicja Kalinowska telefon 87 621 77 67,
Iwona Barszczewska telefon 87 621 77 68,
od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00,
e-mail: alicja.kalinowska@sanepid.gov.pl
iwona.barszczewska@sanepid.gov.pl
b) w sprawach proceduralnych:
Marek Kuczyński, telefon 87 621 77 50,
e-mail: marek.kuczynski@sanepid.gov.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00,
- Załączniki:
Nr 1 – oferta cenowa
Nr 2 – specyfikacja
Materiały
Zapytanie cenoweZapytanie_cenowe_272172022.pdf 0.13MB Formularz oferty - Załącznik Nr 1
Formularz_oferty_-_Załącznik_Nr_1.docx 0.03MB Załącznik Nr 5 - projekt umowy
Załącznik_Nr_5_-_projekt_umowy.doc 0.09MB FC04
FC04.xlsx 0.02MB FC08
FC08.xlsx 0.01MB FC09
FC09.xls 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 21.10.2022 11:37 Marek Kuczyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marek Kuczyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
ZP.2721.7.2022 | 1.0 | 21.10.2022 11:37 Marek Kuczyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP