W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZP.2721.7.2022

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości poniżej 130 tys zł.

 

I. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Ełku, ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk NIP: 848-11-59-993 zaprasza Państwa do złożenia ofert na dostawę przedmiotu zamówienia jak niżej:

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Sukcesywna dostawa wyrobów w oryginalnych opakowaniach producenta: odczynników, testów, wzorców, surowic w 3 pakietach na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku.
  2. W przypadku odczynników pakowanych w kaucjonowane zwrotne opakowania, także odbiór tych opakowań.
  3. Asortyment przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo - cenowy  - Załącznik Nr 2 (pakiet 4, 8, 9 )
  4. Ilości artykułów zawartych w poszczególnych pakietach podanych w Załączniku Nr 2  do SIWZ mają charakter orientacyjny i nie są ilością wiążącą.

Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, którą dokładnie będzie można określić w trakcie realizacji zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych i zwiększenia wartości umowy.

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Pakiety:
  1. Środki dezynfekcyjne i środki ochrony indywidualnej  
  2. Specjalistyczne pojemniki do segregacji odpadów  
  3. Testy do identyfikacji serologicznej

 

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie opisanych  w pkt. 1 ust. 6) lit. a, b, c.

Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety.

  1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt i ryzyko, w  miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  2. Zamawiający wymaga aby termin ważności artykułów będących przedmiotem zamówienia był nie krótszy niż 12 miesięcy, z wyjątkiem tego przedmiotu zamówienia, dla którego producent zastrzegł krótszy termin ważności liczony od daty dostawy towaru.
  3. Wykonawca, oferujący produkty równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 2

 

  1. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
      1. Dostawa  przedmiotu zamówienia jest określona w załączniku nr 2 oraz umowie.
      2. Czas realizacji płatności przelewem – w ciągu 30 dni na podstawie poprawnie wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

 

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
      1. Ofertę należy sporządzić pisemnie w jęz. polskim zgodnie z załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
      2. Termin złożenia oferty do dnia 26.10.2022r. do godziny 14.00
      3. Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psse.elk@sanepid.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego
      4. Formularz cenowy i druk oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy na zewnątrz.

         

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę
       za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Dodatkowe informacje:

       Dodatkowych informacji udziela:

  1. w sprawach merytorycznych:

Alicja Kalinowska                telefon 87 621 77 67,

Iwona Barszczewska            telefon 87 621 77 68,

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00,

e-mail: alicja.kalinowska@sanepid.gov.pl

             iwona.barszczewska@sanepid.gov.pl

 

b) w sprawach proceduralnych:

Marek Kuczyński, telefon 87 621 77 50,

e-mail: marek.kuczynski@sanepid.gov.pl

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00,

 

  1.  Załączniki:

 Nr 1 – oferta cenowa

        Nr 2 – specyfikacja

Materiały

Zapytanie cenowe
Zapytanie​_cenowe​_272172022.pdf 0.13MB
Formularz oferty - Załącznik Nr 1
Formularz​_oferty​_-​_Załącznik​_Nr​_1.docx 0.03MB
Załącznik Nr 5 - projekt umowy
Załącznik​_Nr​_5​_-​_projekt​_umowy.doc 0.09MB
FC04
FC04.xlsx 0.02MB
FC08
FC08.xlsx 0.01MB
FC09
FC09.xls 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.10.2022 11:37 Marek Kuczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Kuczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZP.2721.7.2022 1.0 21.10.2022 11:37 Marek Kuczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}