Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych
DANE
Samodzielne stanowisko do spraw pracowniczych
kadry.psse.glogow@sanepid.gov.pl
ZADANIA:
- realizowanie polityki kadrowej;
- prowadzenie wymaganej dokumentacji kadrowej;
- kontrola prawidłowości dokumentacji kadrowej;
- prognozowanie, planowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych;
- prowadzenie obsługi spraw osobowych pracowników oraz informowanie o prawach i obowiązkach pracowniczych,
- prowadzenie oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji;
- prowadzenie całości spraw związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, przebiegiem zatrudnienia pracowników Powiatowej Stacji,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Głogowie oraz innymi urzędami w zakresie zatrudniania,
- prowadzenie rejestru archiwizowanych akt osobowych,
- kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej,
- przygotowywanie dokumentów wymaganych przez ZUS związanych z przejściem pracowników na emeryturę, rentę,
- koordynowanie spraw związanych z działalnością antykorupcyjną,
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym bezpośrednio podlega Dyrektorowi PSSE w Głogowie
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2024 16:10 Piotr Szymczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- psseglogow
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych | 2.0 | 10.04.2024 12:20 Piotr Szymczak |
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych | 1.0 | 18.03.2024 16:10 Piotr Szymczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP