Sekcja Administracyjno Gospodarcza
DANE
Sekcja Administracyjno- Gospodarcza
Sekretariat - sekretariat.psse.glogow@sanepid.gov.pl
Administracja – adm.psse.glogow@sanepid.gov.pl
EPUAP - http://epuap.gov.pl skrytka odbiorcza /psseglogow/skrytka
ZADANIA
- obsługa sekretariatu,
- prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieruchomościami Powiatowej Stacji,
- dbałość o właściwy stan sanitarny, porządkowy, techniczny pomieszczeń i posesji Powiatowej Stacji,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz dokonywanie kasacji i fizycznej likwidacji,
- prowadzenie kasy dochodów budżetowych oraz wydatków budżetowych,
- gospodarowanie środkiem transportu, zapewnienie transportu samochodowego na potrzeby komórek organizacyjnych Powiatowej Stacji,
- realizowanie procedur o udzielanie zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- realizacja zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- sporządzanie umów dotyczących zamówień publicznych realizowanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jak i wyłączonych ze stosowania ustawy,
- prowadzenie rejestru zawartych umów,
- zaopatrywanie komórek organizacyjnych w niezbędne materiały i aparaturę,
- opracowywanie projektu Regulaminu oraz zmian do Regulaminu,
- opracowywanie projektu Statutu oraz zmian do Statutu.
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym bezpośrednio podlega Dyrektorowi PSSE w Głogowie
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2024 16:03 Piotr Szymczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- psseglogow
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Administracyjno Gospodarcza | 4.0 | 08.05.2024 10:35 Piotr Szymczak |
Sekcja Administracyjno Gospodarcza | 3.0 | 10.04.2024 12:16 Piotr Szymczak |
Sekcja Administracyjno Gospodarcza | 2.0 | 10.04.2024 12:16 Piotr Szymczak |
Sekcja Administracyjno Gospodarcza | 1.0 | 18.03.2024 16:03 Piotr Szymczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP