W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie cenowe - mat.biurowe, środki czystości, toney

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gorlicach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę artykułów biurowych, tonerów oraz środków czystości na potrzeby PSSE w Gorlicach.

Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 ust 8. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, tonerów oraz środków czystości na potrzeby PSSE w Gorlicach.

  1. Warunki złożenia Oferty:
  1. Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  5. Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  6. Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej (załącznik nr 1)
  7.  Zobowiązania Zamawiającego:
  8. Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy.
  9. Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
  10. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
  11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 
  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.   
  13. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
  1. Termin i miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 12 marca 2021 r. poprzez: email na adres: gorlice@psse.malopolska.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:

„Oferta na zakup i dostawę artykułów biurowych, tonerów oraz środków czystości na potrzeby PSSE w Gorlicach.”

  1.  Kryterium wyboru oferty

Najniższa cena.

  1. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym:

 Ewelina Rodak tel. 18 3537343 w. 34

  1. Informacje pozostałe:
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.  
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).

Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1 – zwana dalej „PSSE”, informuje Panią/Pana, iż:

1. Administratorem Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1, e-mail: gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (+48) 18 353 73 43, 18 353 65 51.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (18) 353 73 43.

3. Dane są przetwarzane w celu rozpatrzenia oferty w prowadzonym postępowaniu ofertowym „zakup i dostawa artykułów biurowych, tonerów oraz środków czystości na potrzeby PSSE w Gorlicach”.  

 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. Posiada Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679.

6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu akt nr 281 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych oraz zbioru papierowego administratora.

7. Ma Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia (UE) 2016/679.

Osoby zainteresowane złożeniem oferty proszone są o dołączenie do dokumentacji oświadczenia (załącznik nr 2)

 

Materiały

zapytanie ofertowe​_EK.272.1.4.2021
zapytanie​_cenowe.pdf 2.36MB
zal-2​_oświadczenie​_RODO​_(2)
zal-2​_oświadczenie​_RODO​_(2).docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_1​_do​_zapytania​_cenowego
Załącznik​_nr​_1​_do​_zapytania​_cenowego.docx 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}