W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - usługa sprzątania

                                                                         

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gorlicach zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½.   

Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 ust 8. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½ (I piętro).  

Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych PSSE wynosi: 467,65 m2 w skład obiektu wchodzą: pomieszczenia biurowe, toalety, pomieszczenie gospodarcze, korytarz.

Zamówienie obejmuje następujący zakres:

  1. Trzy razy w tygodniu:
  1. odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza, odpowiednio do danej powierzchni (panele, wykładzina lentex, płytki PCV)
  2. wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie ich,
  3. mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. biurek, szafek gospodarczych, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi;
  4. utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
  5. opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
  6. opróżnianie niszczarek i wynoszenie zawartości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
  1. okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza:
  1. mycie drzwi oraz ościeżnic i okien – 2 raz w roku,
  2. mycie opraw świetlnych – 1 raz w miesiącu,
  3. mycie kaloryferów – 1 raz w roku,
  4. czyszczenie i odkażanie aparatów telefonicznych - 1 raz w tygodniu.
  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego (godziny świadczenia usług zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą).
  2. Wykonawca odpowiada za organizację usługi.
  3. Oferty oceniane będą dwóch wariantach:

Wariant I

Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu i środków czystości tj. środków do czyszczenia mebli, płynów oraz preparatów do mycia oraz konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg oraz mebli, etc.; Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środków transportu, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp.;

Wariant II

Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu. Zamawiający zabezpiecza środki czyszczące oraz środki czystości niezbędne do wykonania usługi.

  1. Cena za 1m2 usługi zawiera przy:
  1. Wariancie I: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2 ora zużycie sprzętu i środków czyszczących
  2. Wariancie II: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2
  1. Warunki złożenia Oferty:
  1. Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  5. Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  6. Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej.
  1. Zobowiązania Zamawiającego:
  1. Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia okresu zawartej umowy aneksem.
  2. Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
  1. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.   
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
  1. Termin i miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2021 r. email na adres: gorlice@psse.malopolska.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:

„Oferta na usługę sprzątania i utrzymania w czystości obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½”.

  1. Kryterium wyboru oferty

Najniższa cena.

  1. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Ewelina Rodak tel. 18 3537343 w. 34
  1. Informacje pozostałe:
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.  
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).

Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1 – zwana dalej „PSSE”, informuje Panią/Pana, iż:

1. Administratorem Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1, e-mail: gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (+48) 18 353 73 43, 18 353 65 51.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (18) 353 73 43.

3. Dane są przetwarzane w celu rozpatrzenia oferty w prowadzonym postępowaniu ofertowym „na usługę sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½”.   Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. Posiada Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679.

6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu akt nr 281 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych oraz zbioru papierowego administratora.

7. Ma Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia (UE) 2016/679.

Osoby zainteresowane złożeniem oferty proszone są o dołączenie do dokumentacji oświadczenia (załącznik nr 2)

Materiały

Zapytanie​_ofertowe​_usługa​_sprzątania
Zapytanie​_ofertowe​_usługa​_sprzątania.pdf 2.14MB
informacja​_o​_wyborze​_oferty-sprzątanie
informacja​_o​_wyborze​_oferty-sprzątanie.pdf 0.22MB
{"register":{"columns":[]}}