Zapytanie ofertowe - usługa sprzątania
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gorlicach zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½.
Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 ust 8. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½ (I piętro).
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych PSSE wynosi: 467,65 m2 w skład obiektu wchodzą: pomieszczenia biurowe, toalety, pomieszczenie gospodarcze, korytarz.
Zamówienie obejmuje następujący zakres:
- Trzy razy w tygodniu:
- odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza, odpowiednio do danej powierzchni (panele, wykładzina lentex, płytki PCV)
- wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie ich,
- mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. biurek, szafek gospodarczych, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi;
- utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
- opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
- opróżnianie niszczarek i wynoszenie zawartości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
- okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza:
- mycie drzwi oraz ościeżnic i okien – 2 raz w roku,
- mycie opraw świetlnych – 1 raz w miesiącu,
- mycie kaloryferów – 1 raz w roku,
- czyszczenie i odkażanie aparatów telefonicznych - 1 raz w tygodniu.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego (godziny świadczenia usług zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą).
- Wykonawca odpowiada za organizację usługi.
- Oferty oceniane będą dwóch wariantach:
Wariant I
Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu i środków czystości tj. środków do czyszczenia mebli, płynów oraz preparatów do mycia oraz konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg oraz mebli, etc.; Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środków transportu, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp.;
Wariant II
Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu. Zamawiający zabezpiecza środki czyszczące oraz środki czystości niezbędne do wykonania usługi.
- Cena za 1m2 usługi zawiera przy:
- Wariancie I: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2 ora zużycie sprzętu i środków czyszczących
- Wariancie II: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2
- Warunki złożenia Oferty:
- Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
- Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej.
- Zobowiązania Zamawiającego:
- Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia okresu zawartej umowy aneksem.
- Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
- Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
- Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2021 r. email na adres: gorlice@psse.malopolska.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:
„Oferta na usługę sprzątania i utrzymania w czystości obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½”.
- Kryterium wyboru oferty
Najniższa cena.
- Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Ewelina Rodak tel. 18 3537343 w. 34
- Informacje pozostałe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
- W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).
Klauzula obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1 – zwana dalej „PSSE”, informuje Panią/Pana, iż:
1. Administratorem Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1, e-mail: gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (+48) 18 353 73 43, 18 353 65 51.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (18) 353 73 43.
3. Dane są przetwarzane w celu rozpatrzenia oferty w prowadzonym postępowaniu ofertowym „na usługę sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½”. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
4. Posiada Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu akt nr 281 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych oraz zbioru papierowego administratora.
7. Ma Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia (UE) 2016/679.
Osoby zainteresowane złożeniem oferty proszone są o dołączenie do dokumentacji oświadczenia (załącznik nr 2)
Materiały
Zapytanie_ofertowe_usługa_sprzątaniaZapytanie_ofertowe_usługa_sprzątania.pdf 2.14MB informacja_o_wyborze_oferty-sprzątanie
informacja_o_wyborze_oferty-sprzątanie.pdf 0.22MB