Zadania i kompetencje
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologicna w Kotobrzegu jest jednostka budzetowa bedaca podmiotem leczniczym finansowanym z budzetu panstwa. Uprawnienia podmiotu tworzacego w stosunku do Powiatowej
Staci Sanitarno- Epidemiologicznej w Kotobrzegu posiada Wojewoda Zachodniopomorski. Stacja posada wpis w rejestrze prowadzonym prez Wojewode Zachodniopomorskiego pod numerem ksiegi rejestrowej 000000023944.
Działa na podstawie:
- Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Panstwowej Inspekcji Sanitarnej ( t.j.Dz.U. 2021 poz. 195) wraz z aktami wykonawczymi.
- Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dziatalnosci leczniczej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 633).
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( t.j.Dz.U. 2021 poz. 305).
Zarzadzenia Nr 110.1.2021 Dyrektora Powiatowej Staci Sanitarno- Epidemiologicznej w Kotobrzegu z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowej Staci Sanitarno-Epidemiologicznej w Kotobrzegu.
Statutu nadanego prez Wojewode Zachodniopomorskiego Zarzadzeniem Nr 250/2020 z dnia 15 wrzesnia 2020 r. w sprawie nadania statutu Powiatowej Staci Sanitarno- EpidemiologicznejwKotobrzegu.
Obszar działania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu obejmuje:
- Miasto i Powiat Kołobrzeski,
- Miasto i Gminę Gościno,
- Gminę Dygowo,
- Gminę Ustronie Morskie,
- Gminę Siemyśl,
- Gminę Rymań.
- Pierwsza publikacja:
- 05.07.2021 14:05 Krystian Tyczyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Salicka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zadania i kompetencje | 7.0 | 13.05.2022 11:22 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 6.0 | 13.05.2022 11:19 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 5.0 | 13.05.2022 11:18 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 4.0 | 13.05.2022 11:17 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 3.0 | 13.05.2022 11:17 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 2.0 | 13.05.2022 11:16 Maciej Kowalski |
Zadania i kompetencje | 1.0 | 05.07.2021 14:05 Krystian Tyczyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP