Kampania "Mój pierwszy raz" Krajowego Centrum ds. AIDS
Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło nową, ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: „Mój pierwszy raz” (#mójpierwszyraz), której celem jest przede wszystkim popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV.
Termin trwania kampanii: od 4 listopada 2024 r. do 1 grudnia 2024 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT): 18-25 listopada 2024 r. oraz Światowego Dnia AIDS: 1 grudnia 2024 r.
Grupa docelowa: młodzi dorośli w wieku 18–24 lata.
Filozofia kampanii: kampania została zaplanowana w formie tzw. kampanii teaserowej: w pierwszym etapie (tzw. TEASER) podawany jest komunikat mający zaciekawić odbiorcę (słowo „TO”), w drugim etapie (tzw. REVEAL) podawany jest komunikat właściwy (fraza: „TEST NA HIV”). Podczas pierwszego etapu odbiorca zastanawia się nad hasłem: #mójpierwszyraz i dopiero w trakcie drugiego etapu odkrywa jego prawdziwe znaczenie, czyli zaproszenie do wykonania testu w kierunku HIV, np. poprzez zgłoszenie się do punktu konsultacyjno-diagnostycznego (PKD), gdzie anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania może wykonać badanie.
Materiały
Kampania na stronach Krajowego Centrum ds AIDSPunkty konsultacyjno - diagnostyczne w Polsce.
Broszuta Mój pierwszy raz
Broszura_Mój_pierwszy_raz.pdf 0.55MB