W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe

27.11.2024

I. Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olecku zaprasza do udziału w postępowaniu na złożenie oferty dotyczącej wykonania remontu łazienki damskiej oraz czterech pomieszczeń archiwum zakładowego.

II. Przedmiot zamówienia:

1. Remont łazienki damskiej oraz czterech pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku PSSE w Olecku przy ul. Wojska Polskiego 13.

2. Zakres prac remontowych stanowi załącznik do zapytania.

3. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do remontu oraz uzyskał wszelkie niezbędne mu informacje konieczne do prawidłowej wyceny prac i podpisania umowy. Ze względu na funkcjonowanie obiektu wizja lokalna może być przeprowadzona w godz. 9.00-15.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (tel. 87 520 30 55).

4. Wyklucza się możliwość dochodzenia roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.

III. Termin realizacji zamówienia: wymagany termin realizacji zamówienia – zakończenie prac do 31 grudnia 2024 r.

IV. Okres gwarancji: 2 lata zgodnie z art. 568 § 1 ustawy Kodeks cywilny.

V. Miejsce i termin złożenia oferty

1. osobiście w sekretariacie PSSE w Olecku, ul. Wojska Polskiego 13;

2. pocztą e-mail na adres: psse.olecko@sanepid.gov.pl

do dnia 02.12.2024 r.

VI. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert

1. Cena - waga 100%

2. Termin wykonania - waga 50%

3. Opinia o wykonawcy - waga 50%

VII. Termin otwarcia ofert: 03.12.2024 r.

VIII. Warunki płatności: przelew na konto wykonawcy po wykonaniu prac remontowych.

IX. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

1. Marcin Roszko – główny księgowy PSSE w Olecku, tel. kontaktowy 87 520-30-55,

2. Teresa Kosińska – sekretarka PSSE w Olecku, tel. kontaktowy 87 520 30 55.

X. Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim.

2. Ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olecku, ul. Wojska Polskiego 13, 19-400 Olecko.

3. Ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: psse.olecko@sanepid.gov.pl

4. Ofertę można złożyć jako korespondencję mailową na adres: psse.olecko@sanepid.gov.pl

5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz na załączonym formularzu.

6. Oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym.

7. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony w rozdziale II zapytania ofertowego i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Stanowić ona będzie ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, niezależnie od rozmiaru robót remontowych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposobu przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji odpowiada wyłącznie Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.

XI. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.

XII. W załączeniu:

1. Opis przedmiotu zamówienia.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia
opis​_przedmiotu​_zamówienia.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}