W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup materiałów biurowych i środków czystościowych

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:14
  • Data rozpoczęcia: 10.12.2021
  • Data zakończenia: 30.12.2021
  • Wartość szacunkowa zamówienia: poniżej 130 000 zł
  • Jednostka publikująca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Otwocku
  • Opis zamówienia:Zamówienie obejmuje zakup artykułów biurowych, tonerów do drukarek oraz środków czystościowych w ilości wskazanej w załączniku nr 1a.

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty
Zaproszenie​_do​_zlożenia​_oferty.pdf 0.17MB
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
Załacznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.13MB
Załącznik Nr 1a - Formularz cenowy
załącznik​_nr​_1a​_-​_formularz​_cenowy.pdf 0.23MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_2​_-​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.12MB
Istotne postanowienia umowy
2022​_ROK​_Istotne​_postanowienia​_Umowy​_śr​_czyst​_i​_biurowe​_zm​_—​_kopia.pdf 0.13MB
Informacja RODO
INFORMACJA​_RODO.pdf 0.10MB
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
05012022​_zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2021 14:21 Urszula Rechtzygiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Małgorzata Matecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup materiałów biurowych i środków czystościowych 3.0 05.01.2022 14:43 Urszula Rechtzygiel
Zakup materiałów biurowych i środków czystościowych 2.0 13.12.2021 08:07 Urszula Rechtzygiel
Zakup materiałów biurowych i środków czystościowych 1.0 10.12.2021 14:21 Urszula Rechtzygiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}