W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy na stanowisko: Specjalista/ Starszy specjalista w Sekcji Administracyjno-Gospodarczej


Oferta pracy na stanowisko:
Specjalista/ Starszy specjalista w Sekcji
 Administracyjno-Gospodarczej

K.220.210.105.2025


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piasecznie, ul. Dworska 7, 05-510 Konstancin-Jeziorna ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista/ Starszy specjalista w Sekcji Administracyjno-Gospodarczej
 
WARUNKI PRACY:
•    umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu
•    praca biurowa
•    praca w systemie zdalnym

ZAKRES ZADAŃ:  
•    Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
•    Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, szacunek wartości zamówienia, określenie wymagań dotyczących wykonawców i przedmiotu zamówienia,
•    Opracowywanie dokumentacji przetargowej do realizacji planowanych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp,
•    Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz postępowań ofertowych,
•    Przygotowanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja i nadzór,
•    Merytoryczne przygotowywanie umów, opracowywanie wewnętrznych regulacji z zakresu Pzp .
•    Współpraca z innymi działami merytorycznymi PSSE,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Specjalista/ Starszy specjalista :
wykształcenie wyższe
wymagany staż pracy 2 lata Specjalista
wymagany staż pracy 3 lata Starszy Specjalista


WYMAGANIA DODATKOWE
•    mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
•    mile widziane wykształcenie w kierunku administracji, zamówień publicznych
•    znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru oraz umiejętność ich interpretacji i wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku w tym ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
•    umiejętność obsługi pakietu MS Office,
•    dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
•    umiejętność pracy pod presją oraz w warunkach stresu,
•    umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy,
•    sumienność, dokładność, komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność.

WYMAGANE DOKUMENTY:
•    CV oraz list motywacyjny.
•    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.

Dokumenty do dnia  03.02.2025 r. prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat.psse.piaseczno@sanepid.gov.pl lub składać osobiście w Sekretariacie w PSSE w Piasecznie z/s w Chylicach, ul. Dworska  7, 05-510 Konstancin-Jeziorna  w godzinach 8.00-15.00 z dopiskiem na kopercie „Rekrutacja  K.220.210.105.2025”
CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art.221 KP następujące dane:
imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (w tym: nr telefonu do kontaktu), dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Prosimy o nie zamieszczanie w cv zdjęcia.
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie dopisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PSSE w Piasecznie, ul. Dworska  7, 05-510 Konstancin-Jeziorna, zawartych w CV na potrzeby aktualnego procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/ Starszy specjalista
W sekcji Administracyjno-Gospodarczej - Rekrutacja K.220.210.105.2025”
Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane.
Po zakończeniu rekrutacji są usuwane a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty osób niezakwalifikowanych do tego procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
PSSE w Piasecznie zapewnia swoim pracownikom:
-    stabilną i ciekawą pracę,
-    regularnie wypłacane wynagrodzenie,
-    dodatek stażowy,
-    dodatkowe wynagrodzenie roczne,
-    premię regulaminową,
-    możliwość rozwoju zawodowego,
-    wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
-    możliwość dofinansowań do wypoczynku z ZFŚS,
-    korzystną ofertę dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje dotyczące rekrutacji w PSSE w Piasecznie znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem https:// https://www.gov.pl/web/psse-piaseczno w zakładce „O PSSE – praca”.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.01.2025 14:08 PSSE Piaseczno
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dyrektor
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy na stanowisko: Specjalista/ Starszy specjalista w Sekcji Administracyjno-Gospodarczej 1.0 27.01.2025 14:08 PSSE Piaseczno

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}