W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pleszewie, zgodnie z ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne z 17 lutego 2005 roku, udostępniła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP), która jest środkiem komunikacji elektronicznej, służącym przekazywaniu informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej.


Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) na ePUAP umożliwia komunikację elektroniczną pomiędzy obywatelem a jednostką administracji publicznej.

W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na ePUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego, uwierzytelnionego konta na ePUAP.
Instrukcje dotyczące obsługi ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.

adres skrzynki ePUAP:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie to:
/pssepleszew/skrytka lub /pssepleszew/skrytkaESP

Zasady korzystania


W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie należy:


• zalogować się na platformie ePUAP,
• wyszukać profil Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie,
• wybrać i wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego.


Można także skorzystać z usługi centralnej pisma ogólnego do podmiotu publicznego, w tym celu należy:


• zalogować się na platformie ePUAP,
• wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Najnowsze usługi centralne”,
• wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”,
• wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego,
• należy pamiętać, aby w polu „Ustaw/Zmień adresata” wpisać: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pleszewie lub PSSEPleszew

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 15 MB.


Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia


Po wysłaniu elektronicznego dokumentu, na adres skrytki odbiorczej użytkownika na ePUAP zostanie wygenerowane automatyczne Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP). Otrzymanie UPP jest równoznaczne z przyjęciem przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Pleszewie przesłanego wniosku elektronicznego.


2. Poczta elektroniczna


Dokument elektroniczny podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu można także wysłać na adres poczty elektronicznej:
sekretariat.psse.pleszew@sanepid.gov.pl
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 15 MB.
Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej traktuje się jako przesyłki złożone w trybie
niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania. Wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument korzystając z ePUAP.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pleszewie:


1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym kwalifikowanym certyfikatem.
2. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pleszewie akceptuje wszystkie formaty załączników zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2021 11:47 Michał Stempniewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Stempniewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 2.0 02.11.2022 13:51 Michał Stempniewicz
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 1.0 14.10.2021 11:47 Michał Stempniewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}