Informacja dotycząca sposobu załatwiania spraw
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPOSOBU ZAŁATWIANIA SPRAW PRZEZ INSPEKCJE SANITARNĄ OD DNIA 30 LISTOPADA 2020.
PSSE w Pleszewie informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:
- online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne
- lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.
Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.
Pozostałe sprawy mogą być kierowane do PSSE w Pleszewie drogą mailową.
Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.