Skargi i wnioski
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- pisemnie (pocztą na adres korespondencyjny - ul. Poznańska 30, 63-300 Pleszew),
- pocztą elektroniczną (sekretariat.psse.pleszew@sanepid.gov.pl),
- jak również ustnie do protokołu w Sekretariacie PSSE ul.Poznańska 30, w godzinach urzędowania Stacji od 7.25 do 15.00.
- za pośrednictwem elektronicznej platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Skargi i wnioski muszą zawierać:
- imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
- adres wnoszącego.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Uwaga:
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 31.05.2022 11:51 Michał Stempniewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Stempniewicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 2.0 | 02.11.2022 13:54 Michał Stempniewicz |
Skargi i wnioski | 1.0 | 31.05.2022 11:51 Michał Stempniewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP