W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Mój Pierwszy Raz

07.11.2024

Plakat Moj Pierwszy Raz

Krajowe Centrum ds. AIDS Agenda Ministra Zdrowia rozpoczęło nową, ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: „Mój pierwszy raz” (#mójpierwszyraz), której celem jest przede wszystkim popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV.

Termin trwania kampanii: od 4 listopada 2024 r. do 1 grudnia 2024 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT): 18-25 listopada 2024 r. oraz Światowego Dnia AIDS: 1 grudnia 2024 r.

Grupą docelową są  młodzi dorośli w wieku 18–24 lata.

Filozofia kampanii: kampania została zaplanowana w formie tzw. kampanii teaserowej:

- w pierwszym etapie (tzw. TEASER) podawany jest komunikat mający zaciekawić odbiorcę (słowo „TO”),

- w drugim etapie (tzw. REVEAL) podawany jest komunikat właściwy (fraza „TEST NA HIV”). Podczas pierwszego etapu odbiorca zastanawia się nad hasłem: #mójpierwszyraz i dopiero w trakcie drugiego etapu odkrywa jego prawdziwe znaczenie, czyli zaproszenie do wykonania testu w kierunku HIV, np. poprzez zgłoszenie się do punktu konsultacyjno-diagnostycznego (PKD), gdzie anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania może wykonać badanie.

Więcej informacji oraz materiałów związanych z kampanią znajduje się na stronie kampanii: https://mojpierwszyraz.aids.gov.pl/

 spot kampanijny: https://www.youtube.com/watch?v=N_mz3J_ud7o

plakaty kampanijne oraz broszura online #mójpierwszyraz

 

Materiały

Plakaty Kampanii Moj Pierwszy Raz
Nowa​_ogólnopolska​_kampania​_społeczna​_KC​_ds​_AIDS​_ph​_„Mój​_pierwszy​_raz”​_(1).zip 5.25MB
{"register":{"columns":[]}}