Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych
Klient może komunikować się z pracownikami Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu poprzez :
-telefonicznie pod numerem 61 6467851
-e-mail: sekretariat.psse.poznan@sanepid.gov.pl
-ePUAP: /PSSEPOZNAN/SKRYTKAESP
oraz drogą pocztową na adres: ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań
W budynku preferowana jest obsługa alternatywna poprzez wyjście pracowników na zewnątrz do interesanta potrzebującego załatwić sprawę. Do dyspozycji osoby ze szczególnymi potrzebami jest również koordynator, z którym można umówić się telefonicznie lub e-mailowo w celu pomocy w załatwieniu sprawy. W budynku stacji dostępna jest pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących.
W Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Poznaniu zapewnia się osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, zwanymi dalej „osobami uprawnionymi” korzystanie z następujących uprawnień:
1. Z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
2. W sytuacji korzystania z pomocy osoby trzeciej w formie tłumacza, osoba
z niepełnosprawnością powinna wyrazić zgodę (upoważnienie) do uzyskania informacji o stanie zdrowia.
3. Z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu korzysta z rejestru tłumaczy prowadzonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki, umieszczony na stronie: https://www.poznan.uw.gov.pl/node/1867
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia tłumacza co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie może być dokonane w formie e-mailowej, ePUAPu, tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej, bądź telefonicznie.
- Pierwsza publikacja:
- 09.11.2021 11:02 Andrzej Bugaj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE Poznań
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych | 7.0 | 21.03.2023 10:14 Andrzej Bugaj |
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych | 6.0 | 21.03.2023 10:13 Andrzej Bugaj |
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych | 5.0 | 21.03.2023 10:13 Andrzej Bugaj |
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych | 4.0 | 21.03.2023 10:05 Andrzej Bugaj |
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania | 3.0 | 20.03.2023 08:08 Andrzej Bugaj |
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania | 2.0 | 17.03.2023 12:43 Andrzej Bugaj |
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania | 1.0 | 09.11.2021 11:02 Andrzej Bugaj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP