W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Środzie Wielkopolskiej przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 14.00 do 15:30 i w czwartki w godz. od 13.00 do 14.00.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie (pocztą na adres korespondencyjny ul. Żwirki i Wigury 1, 63-000 Środa Wielkopolska), pocztą elektroniczną (sekretariat.psse.srodawlkp@sanepid.gov.pl), za pośrednictwem skrzynki epuap (/PSSESrodaWlkp/SkrytkaESP), jak również ustnie do protokołu w Sekretariacie Dyrektora PSSE.

 

Skargi i wnioski muszą zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
2. Adres wnoszącego.

 

UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.11.2022 13:50 Adrian Sroka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Kościelniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 10.07.2023 08:16 Adrian Sroka
Skargi i wnioski 3.0 17.11.2022 14:09 Adrian Sroka
Skargi i wnioski 2.0 17.11.2022 14:02 Adrian Sroka
Skargi i wnioski 1.0 17.11.2022 13:50 Adrian Sroka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}