W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe w zakresie świadczenia usługi w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie

17.12.2024

Ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym

 

I.  Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna

                              ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard

                              tel. (91) 561 26 10, fax (91) 561 26 13

                              e-mail: psse.stargard@sanepid.gov.pl

 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty na usługi w zakresie świadczenia usługi w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej  w Stargardzie, CVP główne 80550000-4- Usługi szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 nie objęte przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia  r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r 1320.  t.j.)

II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi świadczenia usługi  w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej  w Stargardzie.
Obsługa usługi  w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej obejmuje:
a) doradztwa, monitorowania aktualnych podstaw prawnych, przygotowywanie odpowiednich zmian w procedurach wewnętrznych,

b) przeprowadzania szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników biurowo — administracyjnych oraz stażystów w formie stacjonarnej i e-learningowej, wraz z przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji  i zaświadczeń o odbyciu szkolenia,

c) prowadzenia spraw związanych z wypadkiem w pracy oraz w drodze do lub z pracy - przygotowania dokumentacji powypadkowej, przygotowania zaleceń dot. poprawy bezpieczeństwa, prowadzenia rejestru wypadków,

d) aktualizacji ryzyka zawodowego dla poszczególnych opisów stanowisk,

e) udziału w kontrolach przeprowadzanych przez Państwową Inspekcję Pracy, zakładowymi organizacjami związkowymi, przy podejmowaniu przez nie działań mających, na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,

f) aktualizacji instruktażu dla pracowników dot. ppoż, przeprowadzony na podstawie przepisów wewnętrznych administratora budynku,

g) oceny i dokumentacji ryzyka zawodowego na stanowisku pracy (w tym przygotowania aktualizacji opisu ryzyka),

h) opiniowanie wniosków pracowników, ubiegających się o dofinansowanie kosztów zakupu okularów korekcyjnych lub dofinansowanie kosztów zakupu środków ochrony indywidualnej

 

III. Termin wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu, wymagania  i dokumenty:

Do postępowania mogą przystąpić podmioty gospodarcze lub jednoosobowe działalności gospodarcze, posiadające pracowników spełniających wymagania określone w S 4 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2004.246.2468 z póź.zm.), oraz posiadające odpowiedni zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie dydaktyczne, które zapewnią właściwą realizację programów szkolenia
Warunkiem udziału w postępowanie jest spełnienie następujących kryteriów:

a) Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi z zakresu opisanego w punkcie 2  ogłoszenia dla jednostek administracji publicznej,

b)Wykonawca posiada personel, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP lub min. wykształcenie średnie oraz certyfikaty/ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/ inne umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia,

c)Wykonawca wskaże personel, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadający kwalifikacje zawodowe, o których mowa w punkcie 2 posiadający następujące doświadczenie zawodowe:

d)pracownik Wykonawcy, przeprowadzający usługi szkoleniowe z zakresu szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników biurowo — administracyjnych, wykonał przed złożeniem oferty co najmniej 7 takich usług,

e)pracownik Wykonawcy, przeprowadzający usługi szkoleniowe z zakresu instruktażu dla pracowników dot. ppoż, wykonał przed złożeniem oferty co najmniej 1 taką usługę,

 

V. Kryteria oceny oferty z określeniem ich wagi:
 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i  ich wagą:

cena oferty – 100%.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej oferowanej cenie za miesiąc usługi i jednocześnie spełniające wymagania Zamawiającego znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia.

 

VI. Oferta może być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail:psse.stargard@sanepid.gov.pl  lub osobiście pod adresem Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna  ul. Czarnieckiego 34,73-110 Stargard. Ofertę w formie elektroniczne należy złożyć  w rozszerzeniu pdf, jpg, doc. Dokumenty muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/upoważnione. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci skanów podpisanych dokumentów.

 

  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
  Osoba do kontaktu: Natalia Hordejuk tel. 91 561 26 22

Materiały

PSSE.SAT.272.1.10.2024
PSSESAT2721102024.pdf 2.22MB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy
załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.12.2024 13:39 Tomasz Skoncej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Hordejuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe w zakresie świadczenia usługi w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie 1.0 17.12.2024 13:39 Tomasz Skoncej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}