W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„MÓJ PIERWSZY RAZ”

15.11.2024

Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło nową, ogólnopolską kampanię społeczną popularyzującą wczesną diagnostykę w kierunku HIV pod hasłem: „Mój pierwszy raz” (#mójpierwszyraz), dedykowaną młodym dorosłym w wieku 18–24 lat.

moj_pierwszy_raz

Kampania ruszyła 4 listopada 2024 r. i potrwa do 1 grudnia 2024 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT) (18-25 listopada b.r.) oraz Światowego Dnia AIDS (1 grudnia b.r.).

Zaplanowano ją w formie tzw. kampanii teaserowej: w pierwszym etapie (tzw. TEASER) podawany jest komunikat mający zaciekawić odbiorcę (słowo „TO”), w drugim etapie (tzw. REVEAL) podawany jest komunikat właściwy (fraza „TEST NA HIV”). Podczas pierwszego etapu odbiorca zastanawia się nad hasłem: #mójpierwszyraz i dopiero w trakcie drugiego etapu odkrywa jego prawdziwe znaczenie, czyli zaproszenie do wykonania testu w kierunku HIV, np. poprzez zgłoszenie się do punktu konsultacyjno-diagnostycznego (PKD), gdzie anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania może wykonać badanie.

W ramach działań kampanijnych KCdsAIDS przygotowało i udostępniło:

  • stronę internetową kampanii: https://mojpierwszyraz.aids.gov.pl/
  • 30-sekundowy spot informacyjno-edukacyjny, zachęcający do wykonania testu w punktach konsultacyjno-diagnostycznych (PKD): https://www.youtube.com/watch?v=N_mz3J_ud7o
  • broszurę kampanijną „Mój pierwszy raz”.

Ponadto, wynajęto ekrany kinowe do emisji spotu w jednej z ogólnopolskich sieci kin: Multikino oraz zaplanowano zintegrowane działania informacyjno-edukacyjne w internecie.

{"register":{"columns":[]}}