W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2023.08.18 – Sprzątacz/ka w Oddziale Administracyjnym

18.08.2023

              Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Sprzątacz/ka w Oddziale  Administracyjnym PSSE Szczecin
w wymiarze 0,5 etatu na umowę o pracę.

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie podstawowe/zawodowe
  • znajomość języka ukraińskiego

Wymagane dokumenty:

  • kopie świadectw pracy (ewentualne zaświadczenia)
  • list motywacyjny i życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  • w przypadku cudzoziemca dokumenty potwierdzające legalne przebywanie na terytorium RP oraz możliwość legalnego zatrudnienia.
  • wszystkie dokumenty przedkładane od cudzoziemców winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego

 Podstawowe obowiązki:

  • Sprzątanie  i dbanie o porządek oraz przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
     w pomieszczeniach biurowych
  • Przestrzeganie dyscypliny i organizacji pracy.
  • Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Sumienność i dokładność w wypełnianiu powierzonych obowiązków,
  • Umiejętność pracy w zespole  oraz dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość języka ukraińskiego będzie wsparciem pracowników merytorycznych przy obsłudze interesantów z Ukrainy

Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy składać bezpośrednio w kancelarii Powiatowej Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Wincentego Pola 6, 71-342 Szczecin lub przesłać drogą elektroniczną na adres: psse.szczecin@sanepid.gov.pl do dnia 25.08.2023r. z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: Sprzątacz/ka w Oddziale Administracyjnym PSSE w Szczecinie.

PSSE  zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

W ofercie prosimy o wpisywanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji PSSE w Szczecinie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja  2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019r., poz.1781)”

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91/48-49-343 

 

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w PSSE w Szczecinie

Stosownie do przepisu art. 12 ust. 1 w związku z przepisem art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 1 19/1 z 4 maja 2016 r. (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych),powoływane jako RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Szczecinie / Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny z siedzibą w Szczecinie przy ul. W. Pola 6, kontakt: tel. 91 487-03-13 fax: 91/486-11-14, e-mail: psse.szczecin@sanepid.gov.pl , adres skrytki ePUAP: /psse_szczecin/SkrytkaESP, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
     
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod.psse.szczecin@sanepid.gov.pl oraz pod numerem telefonu: 91 487-03-13, lub pisemnie na adres siedziby, wskazany w pkt. 1;
     
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Szczecinie;
     
  4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 § 1  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1465);
     
  5. Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie;
     
  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
     
  7. Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
     
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
     

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2023 12:34 Piotr Szałkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Szelug
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
2023.08.18 – Sprzątacz/ka w Oddziale Administracyjnym 1.0 18.08.2023 12:34 Piotr Szałkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}