W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Tytuł/stanowisko: Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy

Oferta pracy jako młodszy asystent w Oddziale Higieny Pracy , pełen etat.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 24-10-2024

Informacje o ofercie

Osoba na tym stanowisku:

• prowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z upoważnieniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wałbrzychu (kontrole związane m.in. z: przestrzeganiem warunków zdrowotnych środowiska   pracy  ze szczególnym uwzględnieniem narażenia na szkodliwe czynniki chemiczne, rakotwórcze i mutagenne; wprowadzaniem do obrotu produktów biobójczych, przestrzeganiem przepisów ustawy o substancjach  chemicznych i ich mieszaninach; zakazem wytwarzania i wprowadzania do obrotu środków zastępczych; legalnym obrotem prekursorami narkotykowymi kategorii 2 i 3 oraz nowymi substancjami psychoaktywnymi;  wprowadzaniem do obrotu i udostępnianiem na rynku produktów kosmetycznych);
• ustalanie czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych dot. bieżącego nadzoru sanitarnego;
• prowadzenie postępowań administracyjnych dot. chorób zawodowych;
• opracowywanie projektów dokumentacji w prowadzonych sprawach;
• udział w pracach sprawozdawczych oraz szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności oddziału;
• współpraca z innymi organami oraz instytucjami;
• współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.

Zakres obowiązków

Potrzebne Ci będą (wymagania nizbędne)

• wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia) w zakresie nauk o zdrowiu albo nauk przyrodniczych (np. bezpieczeństwo i higiena pracy, zdrowie publiczne, chemia lub pokrewne); lub nauk społeczno- prawnych (administracja publiczna);
• umiejętność sprawnej obsługi komputera, środowiska Windows oraz pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel i Power Point;
• znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w tym Kodeksu Pracy (szczególnie działu X), Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenia REACH i CLP, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie chorób zawodowych, rozporządzenia dotyczącego produktów kosmetycznych;
• umiejętność pracy w zespole;
• odpowiedzialność, sumienność i kreatywność;
• umiejętność analitycznego myślenia;
• komunikatywność i odporność na stres;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• wysoka kultura osobista;
• staż pracy – minimum 3 lata.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 C

Wymagania

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodadkowe)

  • wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia) w zakresie nauk o zdrowiu albo nauk przyrodniczych (np. bezpieczeństwo i higiena pracy, zdrowie publiczne, chemia lub pokrewne); lub nauk społeczno- prawnych (administracja publiczna);
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, środowiska Windows oraz pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel i Power Point;
  • znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w tym Kodeksu Pracy (szczególnie działu X), Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenia REACH i CLP, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie chorób zawodowych, rozporządzenia dotyczącego produktów kosmetycznych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, sumienność i kreatywność;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność i odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wysoka kultura osobista;
  • staż pracy – minimum 3 lata.
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
  • umiejętność sporządzania pism, protokołów kontroli, sprawozdań, postanowień oraz decyzji administracyjnych;
  • znajomość języka angielskiego;
  • inicjatywa w działaniu;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • skrupulatność;
  • samodzielność i łatwość podejmowania decyzji.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

• CV i list motywacyjny.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenie/staż pracy, tj. świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od obecnego pracodawcy.

Aplikuj do: 24 października 2024 roku w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Ogłoszenie na stanowisko młodszego asystenta do Oddziału Higieny Pracy " na adres: Armii Krajowej 35c, 58-302 Wałbrzych.

Decyduje data: wpływu / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 74 847 75 68 13

•   Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

„Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 35c 58-302 Wałbrzych. Każda osoba przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe ma prawo dostępu do tych danych, żądania ich usunięcia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich przetwarzania w związku z jej szczególną sytuacją. Przesłane dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych  przez Administratora i uprawnieniach osób, których dane są przetwarzane dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej PSSE w Wałbrzychu. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.22´ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne."

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji będzie Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wałbrzychu, będący jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wałbrzychu, która jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem: 000000024123. Administrator ma siedzibę przy ul. Armii Krajowej 35c, 58-302 Wałbrzych.

Z administratorem można się kontaktować listownie - kierując korespondencję na adres siedziby, pisząc na adres poczty elektronicznej psse.walbrzych@sanepid.gov.pl, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP: /psse_walbrzych/domyslna lub /psse_walbrzych/SkrytkaESP

2. Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych (w tym korzystania z praw związanych z przetwarzaniem) pisząc na adres e-mail iod.psse.walbrzych @sanepid.gov.pl

3. Cele przetwarzania i podstawa prawna

Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, wyboru kandydata do pracy i podpisania z wybraną osobą umowy o pracę.
Pani / Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w składanych do nas dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani / Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawą prawną przetwarzania danych wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO będzie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

4. Odbiorcy danych osobowych

Nie planujemy udostępniania danych osobowych, jednak w sytuacjach szczególnych, dane mogą być udostępnione jedynie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania

Zebrane w procesie rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji i podpisania z wybranym kandydatem umowy o pracę. Po podpisaniu umowy z wybranym kandydatem, dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów do pracy zostaną zniszczone.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymania kopii oraz ich poprawiania, jeśli są błędne lub nieaktualne w odniesieniu do celu przetwarzania, kontaktując się z nami: osobiście - w siedzibie, przesyłając wniosek opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres poczty elektronicznej psse.walbrzych@sanepid.gov.pl, bądź elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP: /psse_walbrzych/domyslna lub /psse_walbrzych/SkrytkaESP
Ponadto zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych a także prawo do żądania ich usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się administratora z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

7. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe przetwarzamy niewłaściwie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który ma siedzibę przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8. Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.

9. Nie będziemy profilować Pani/Pana danych osobowych oraz nie będziemy podejmować wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przetwarzane dane osobowe.

Benefity

Co oferujemy

• Comiesięczna premia za prawidłowe wykonanie obowiązków wynikających z zakresu czynności;
• Dodatek miesięczny za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
• Dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno- oświatowych i sportowo rekreacyjnych;
• Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach);
• Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
• Możliwość skorzystania z oferty ubezpieczeń na preferencyjnych warunkach;
• Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach oraz kursach.
• Praca administracyjno-biurowa, standardowe godz. pracy urzędu 07:00-14:35.
• Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
• Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Warunki pracy

• Praca administracyjno-biurowa, standardowe godz. pracy urzędu 07:00-14:35.
• Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
• Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

 

Wynagrodzenie brutto

Wynagrodzenie brutto od 7 000 zł  +  premia regulaminowa  +  dodatek stażowy

Dodatkowe informacje

• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu tj. rozmowy rekrutacyjnej, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo najpóźniej do dnia 31 października 2024 roku.
• Dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
• Oferty kandydatów, którzy nie przeszli etapu weryfikacji formalnej, niszczymy niezwłocznie, pozostałe oferty po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty.
• Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
• Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.06.2024 10:22 Ernest Jóźwiakowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Hajkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 10.0 11.10.2024 10:22 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 9.0 11.10.2024 10:05 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 8.0 11.10.2024 10:03 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 7.0 11.10.2024 09:56 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 6.0 11.10.2024 09:37 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 5.0 11.10.2024 09:18 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Oddział Higieny Pracy 4.0 18.06.2024 08:06 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Higiena Pracy 3.0 17.06.2024 10:27 Ernest Jóźwiakowski
Młodszy asystent - Higiena Pracy 2.0 17.06.2024 10:24 Ernest Jóźwiakowski
młodszy asystent - Higiena Pracy 1.0 17.06.2024 10:22 Ernest Jóźwiakowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}