W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - podłoga, pomieszczenie biurowe nr 17

W związku z brakiem ofert, ulega przedłużeniu termin ich składania do 14.10.2024 r.

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1605, 1720).

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Węgorzewie prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 1

2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki – nie będzie dalej rozpatrywana.

3. Pracę powinny zacząć się najwcześniej w dniu 01.10.2024 roku, a zakończone muszą być do dnia 15.11.2024 roku. Dokładny zakres czasowy musi być ustalony z Zamawiającym, przed podjęciem zlecenia.

4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane.

5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania, a mogą pojawić się podczas realizacji.

6. Materiały, rodzaj płytek oraz kolorystyka wybierana są przez Zamawiającego. W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu oraz uzgodnieniem w/w materiałów. W przypadku odmowy wykonania zlecenie z wybranych przez Zamawiającego materiałów – umowa ulega rozwiązaniu.

7. Dopuszcza się – po uzgodnieniu z zamawiającym – drobne zmiany dotyczące materiałów, zakresu usługi lub parametrów. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny mieć instrukcję w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

8. Zamawiający wymaga od wykonawcy wywozu śmieci oraz gruzu powstałych w trakcie prac i usuniętej podłogi na koszt wykonawcy oraz dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

9. Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy – załącznik nr. 2

- atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową – jeśli takie są wymagane

10.  Kryteria oceny ofert:

- Cena – 100% - wybór najniższej oferty

11. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B; 11-600 Węgorzewo, z dopiskiem „podłoga, pomieszczenie nr 15” do dnia 30.09.2024 roku do godziny 10:00 (liczy się data wpływu oferty do PSSE)

 

Załączniki:

1. Załącznik 1 – zakres prac

2. Załącznik 2 - Kosztorys ofertowy

3. Załącznik 3 - Wzór umowy

 

Osoba do kontaktu:

Główna Księgowa

Tel. 87 427 28 13

 

UWAGI KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach informuje się na BIP.

 

Klauzula informacyjna RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Węgorzewie informuje, że:

- Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17 B w Węgorzewie, tel.: 87 427 28 13

- Inspektor Ochrony Danych (IOD), kontakt: ul. 3 Maja 17 B w Węgorzewie, tel.: 87 427 28 13 wew. 23, adres e-mail: psse.wegorzewo@sanepid.olsztyn.pl.

-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia

-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania

-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- Pani/Pana dane nie będą profilowane;

- posiada Pani/Pan:

• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

• na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

- nie przysługuje Pani/Panu:

• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO

· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

- nie przysługuje Pani/Panu:

· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO

Materiały

zalacznik​_nr​_1​_​_podloga​_17
zalacznik​_nr​_1​_​_podloga​_17​_.docx 0.02MB
zalacznik​_2​_​_formularz​_ofertowy
zalacznik​_2​_​_formularz​_ofertowy.doc 0.05MB
zalacznik​_3​_​_wzor​_umowy
zalacznik​_3​_​_wzor​_umowy.doc 0.06MB
Informacja
Informacja.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}