ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY - Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodów służbowych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem
02.10.2024
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodów służbowych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Zakopanem”.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem” wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Zakopanem.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodów służbowych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem:
- Kia Sportage o numerze rejestracyjnym KTT UH55;
- Skoda Roomster o numerze rejestracyjnym KTT 3E83.
- Warunki złożenia Oferty:
- Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym.
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej (załącznik nr 1), oświadczenia (załącznik nr 2), oświadczenia dotyczące jakości oferowanego paliwa (załącznik nr 3) oraz klauzuli ochrony danych osobowych (załącznik nr 5).
- Zobowiązania Zamawiającego:
- Zawarcie z wybranym Wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy, tj. od dnia 1 listopada 2024 r.
- Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. Faktury należy wystawiać osobno dla każdego samochodu służbowego.
- Płatność dokonywana przelewem bankowym.
- Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wysokości rabatu od ceny obowiązującej w danym dniu.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu zakupu mniejszej lub większej ilości paliwa płynnego niż określona w umowie.
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy.
- Wskazana stacja paliw musi funkcjonować całą dobę 7 dni w tygodniu.
- Wykonawca powinien posiadać lub dysponować, co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
- Zakup paliw płynnych dokonywany będzie po cenach aktualnie obowiązujących na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o stały rabat podany w ofercie.
- Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
- Sposób przygotowania i termin złożenia Oferty:
- Wypełniony w języku polskim formularz Oferta na „Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodów służbowych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem”, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz pozostałych dokumentów wskazanych w pkt II.6 należy złożyć:
- osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl
- Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:
-
- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
- oryginału.
-
- Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:
-
- skanu (kopii podpisanego dokumentu papierowego) zapisanego w formacie PDF;
- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego wewnętrznym podpisem kwalifikowanym.
-
- Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
- Ofertę (załączniki nr 1,2,3,5) należy złożyć do dnia: 14 października 2024 r.
- Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oferta wpłynie do Zamawiającego.
- Oferta złożona osobiście w siedzibie PSSE w Zakopanem winna zawierać zapieczętowaną kopertę w sposób gwarantujący zachowanie poufności, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:
Oferta na: „Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodów służbowych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem”
- Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 15 października 2024 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej: www.gov.pl/web/psse-zakopane oraz https://bip.malopolska.pl/pssezakopane
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
- Kryterium wyboru oferty
- Wykonawca określi cenę jednego litra benzyny bezołowiowej PB 95 na dzień zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego, obowiązującą na najbliższej stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca określi wysokość udzielonego rabatu w złotych polskich. Udzielony rabat jest stały i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa zostanie każdorazowo pomniejszona o kwotę udzielonego rabatu.
- Kryterium oceny ofert: najniższa cena brutto.
- Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym:
Bożena Kunc tel. 18 20 686 97 wew. 13
- Informacje pozostałe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
- W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Materiały
Załącznik_nr_1_-_formularz_ofertyZałącznik_nr_1_-_formularz_oferty.docx 0.02MB Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik_nr_2_-_oświadczenie_o_spełnieniu_warunków.doc 0.03MB Załącznik_nr_3_-_oświadczenie_dotyczące_jakości
Załącznik_nr_3_-_oświadczenie_dotyczące_jakości.doc 0.03MB Załącznik nr 4 - wzór umowy
Załącznik_nr_4_-_wzór_umowy.doc 0.05MB Załącznik nr 5 - klauzula RODO
Załącznik_nr_5_-_klauzula_RODO.docx 0.03MB