Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę energii elektrycznej
10.10.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej
w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku”.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem ”wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Zakopanem.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem.
2. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3. Dostawa energii elektrycznej w ilości 28 MWh dla C11 PPE stanowiących własność Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie PPE zawiera załącznik nr 1.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający posiada zawarte rozdzielone umowy :
- Umowę na dostawę energii zawartą do dnia 31 grudnia 2024 r. z RENPRO Spółka z o.o.
- Umowę na dystrybucję energii zawartą na czas nieokreślony z TAURON Dystrybucja S.A.
II. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego będzie odbywać się w okresie:
od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
III. Termin składania ofert: do 25 października 2024 r.
IV. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny oferty:
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez podanie parametrów technicznych każdego z punktów. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na to, kto będzie wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%. Koszty cyklu życia nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ nie mają zastosowania przy dostawie energii elektrycznej.
VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:
1. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl
2. Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:
- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- oryginału.
3. Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:
- skanu (kopii podpisanego dokumentu papierowego) zapisanego w formacie PDF,
- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego wewnętrznym podpisem kwalifikowanym.
4. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę
w Formularzu oferty.
5. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia są:
Bożena Kunc, tel. 18 20 686 97 wew. 13;
VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;
- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.
2. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ” (Załącznik nr 2);
- Projekt umowy kompleksowej Wykonawcy (integralną częścią umowy będzie Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2), w którym określone będą wszystkie warunki realizacji umowy.
Inne istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający zawrze w czasie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania umowę
z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Zaoferowana treść umowy powinna zawierać w szczególności:
- termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury od wystawienia dokumentu obciążeniowego przez Wykonawcę (Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur), za dzień zapłaty uznaje się dzień złożenia zlecenia przelewu w banku Zamawiającego;
- zagwarantowanie stałej ceny sprzedaży 1 kWh energii elektrycznej;
- okres rozliczeniowy powinien wynosić min. 1 miesiąc (preferowany okres rozliczeniowy –
2 miesiące).
Wykonawca zrealizuje zamówienie dla Nabywcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a
NIP: 7361444897
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej
w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku”.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem ”wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Zakopanem.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem.
2. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3. Dostawa energii elektrycznej w ilości 28 MWh dla C11 PPE stanowiących własność Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie PPE zawiera załącznik nr 1.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający posiada zawarte rozdzielone umowy :
- Umowę na dostawę energii zawartą do dnia 31 grudnia 2024 r. z RENPRO Spółka z o.o.
- Umowę na dystrybucję energii zawartą na czas nieokreślony z TAURON Dystrybucja S.A.
II. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego będzie odbywać się w okresie:
od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
III. Termin składania ofert: do 25 października 2024 r.
IV. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny oferty:
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez podanie parametrów technicznych każdego z punktów. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na to, kto będzie wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%. Koszty cyklu życia nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ nie mają zastosowania przy dostawie energii elektrycznej.
VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:
1. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl
2. Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:
- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- oryginału.
3. Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:
- skanu (kopii podpisanego dokumentu papierowego) zapisanego w formacie PDF,
- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego wewnętrznym podpisem kwalifikowanym.
4. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę
w Formularzu oferty.
5. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia są:
Bożena Kunc, tel. 18 20 686 97 wew. 13;
VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;
- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.
2. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ” (Załącznik nr 2);
- Projekt umowy kompleksowej Wykonawcy (integralną częścią umowy będzie Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2), w którym określone będą wszystkie warunki realizacji umowy.
Inne istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający zawrze w czasie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania umowę
z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Zaoferowana treść umowy powinna zawierać w szczególności:
- termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury od wystawienia dokumentu obciążeniowego przez Wykonawcę (Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur), za dzień zapłaty uznaje się dzień złożenia zlecenia przelewu w banku Zamawiającego;
- zagwarantowanie stałej ceny sprzedaży 1 kWh energii elektrycznej;
- okres rozliczeniowy powinien wynosić min. 1 miesiąc (preferowany okres rozliczeniowy –
2 miesiące).
Wykonawca zrealizuje zamówienie dla Nabywcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a
NIP: 7361444897
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).
Materiały
Załącznik_nr_1_-_Zbiorcze_zestawienie_PPEZałącznik_nr_1_-_Zbiorcze_zestawienie_PPE.docx 0.02MB Załącznik_nr_2_-_wzór_formularza_ofertowego
Załącznik_nr_2_-_wzór_formularza_ofertowego.docx 0.02MB Załącznik_nr_3_-_projekt_Umowy_sprzedaży_energii_elektrycznej
Załącznik_nr_3_-_projekt_Umowy_sprzedaży_energii_elektrycznej.docx 0.05MB Załącznik_nr_4_Klauzula_ochrony_danych_osobowych
Załącznik_nr_4_Klauzula_ochrony_danych_osobowych.docx 0.03MB