Modernizacja zaplecza technicznego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu niezbędnego do oceny szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi oraz usuwania ich skutków
Strona internetowa WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
Nazwa zadania: „Modernizacja zaplecza technicznego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu niezbędnego do oceny szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi oraz usuwania ich skutków”.
Całkowity koszt zadania wynosi 150 000,00 zł.
Dofinansowanie WFOŚIGW we Wrocławiu, w formie dotacji wynosi 75 000,00 zł.
Termin realizacji zadania: od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r.
Zadanie obejmuje zakup jednego osobowego samochodu przystosowanego do poruszania się po zróżnicowanym terenie, przeznaczonego do wyjazdów służbowych, w tym w miejsca trudniej dostępne (np. drogi polne i leśne, nieużytki, tereny byłych lotnisk lub zakładów przemysłowych), spełniającego obowiązujące wymagania ekologiczne emisji spalin, charakteryzującego się niskim zużyciem paliwa oraz niską emisją zanieczyszczeń (np. EURO 6).
Zakupiony samochód wykorzystywany będzie w ramach postępowań dotyczących głównie oceny szkód w środowisku (art. 13, 15, 24 ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie oraz art. 101l, 101m Poś) oraz innych ustawowych zadań realizowanych przez Regionalną Dyrekcję .
Realizację zadania zaplanowano w okresie od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r.
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanych bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) wyłoniono wykonawcę, z którym zawarta została umowa na realizację powyższego zadania.