W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Stanowisko ds. stanu posiadania

Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. stanu posiadania w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi, ul. Jana Matejki 16.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-08-2022

Informacje o ofercie

W naborze mogą uczestniczyć jedynie pracownicy zatrudnieni w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, jak również osoby, z którymi pracodawca Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe rozwiązał stosunek pracy po 2 kwietnia 2020 roku.

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wyłączeń gruntów leśnych z produkcji w trybie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
  2. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.
  3. Przygotowywanie projektów postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
biuro RDLP w Łodzi, ul. Jana Matejki 16

Wymagania

Wymagania formalne (niezbędne):

  1. W naborze mogą uczestniczyć jedynie pracownicy zatrudnieni w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, jak również osoby, z którymi pracodawca Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe rozwiązał stosunek pracy po 2 kwietnia 2020 roku.
  2. Wykształcenie wyższe leśne.
  3. Potwierdzone minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych.
  4. Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom.
  5. Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
  6. Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel.
  7. Prawo jazdy kategorii „B”.

 

Wymagania pożądane (dodatkowe):

Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.:

  1. Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy.
  2. Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne).
  3. Potwierdzone doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami.
  4. Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, otwartość na zmiany, radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy.
  5. Dyspozycyjność związana z wykonywaniem wizji terenowych w postępowaniach dotyczących wyłączeń gruntów leśnych z produkcji, a także czynności kontrolnych w nadzorowanych przez RDLP w Łodzi jednostkach.

Wymagane dokumenty

  1. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań formalnych w zakresie wykształcenia – dyplom/dyplomy wyższych uczelni.
  4. Kserokopie świadectw pracy, dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
  5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze RDLP w Łodzi (załącznik nr 2).
  6. Oświadczenia kandydata (załącznik nr 3).
  7. Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, np. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.

Benefity

  1.   Zatrudnienie oparte na umowę o pracę.
  2.   Wynagrodzenie zgodne z przepisami obowiązującymi w PGL LP.
  3.   Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
  4.   Możliwość rozwoju zawodowego.
  5.   Odpowiedzialna praca w dynamicznym zespole.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. stanu posiadania
ogłoszenie​_o​_naborze​_wewnętrznym​_stanowisko​_ds​_stanu​_posiadania.pdf 1.32MB
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze
Załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_o​_naborze​_-​_Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_o​_naborze​_Klauzula​_kandydat​_PGL​_LP.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze
Załącznik​_nr​_3​_do​_ogłoszenia​_o​_naborze​_-​_Oświadczenie​_kandydata​_na​_stanowisko​_ds​_stanu​_posiadania.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.07.2022 07:38 Nina Grzelak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Nina Grzelak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stanowisko ds. stanu posiadania 1.0 27.07.2022 07:38 Nina Grzelak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}