Deklaracja dostępności
Urząd Skarbowy w Hajnówce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja Dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/us-hajnowka.
- Data publikacji strony internetowej: 10.10.2024 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10.10.2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodności z załącznikiem
- Brak tekstów alternatywnych dla linków graficznych do mediów społecznościowych.
- Nieadekwatne treści alternatywne dla niektórych grafik na stronie głównej.
- Niedziałający link w stopce 'Skontaktuj się nami'.
- Powiększenie tekstu na stronie do 200% może powodować znikanie treści w stopce.
- Kolejność fokusu linków w stopce jest zaburzona.
- Numer telefonu w stopce nie jest poprawie odczytywany przez czytnik ekranowy.
- Menu główne odczytywane przez czytnik sugeruje, że jest ono rozwijalne tymczasem pod rozdzielczościami desktopowymi tak naprawdę nie jest.
- Link otwierane w nowym oknie, nie są opatrzone informacją, że link otworzy się w nowym oknie lub zakładce.
- Niektóre dokumenty PDF nie są otagowane/zapisane ze strukturą tagów.
- Elementy, w których odtwarzają się filmy nie posiadają alternatywy tekstowej w postaci atrybutu title.
Przygotowanie Deklaracji Dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 10.10.2024 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mejlowo tomasz.pietryszyk@mf.gov.pl lub telefonicznie 85 682 00 09.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Masz prawo złożyć żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
W żądaniu napisz:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje żądanie odpowiemy w ciągu 7 dni. Jeżeli nie będziemy mogli zapewnić dostępności strony lub jej elementu w tym terminie, poinformujemy Cię o tym. Wyznaczymy nowy termin lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu. Jeżeli nasz sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą według Ciebie niewłaściwe, masz prawo złożyć skargę.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:
Tomaszem Pietryszykiem, tomasz.pietryszyk@mf.gov.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Urzędu Skarbowego w Hajnówce znajdują się w zakładce Dostępność architektoniczna.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie Skorzystaj z usługi tłumacza języka migowego.