W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Urząd Skarbowy w Pajęcznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/us-pajeczno.

  • Data publikacji strony internetowej: 4.11.2024 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 4.11.2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodności z załącznikiem

  • Brak tekstów alternatywnych dla linków graficznych do mediów społecznościowych.
  • Nieadekwatne treści alternatywne dla niektórych grafik na stronie głównej.
  • Niedziałający link w stopce 'Skontaktuj się nami'.
  • Powiększenie tekstu na stronie do 200% może powodować znikanie treści w stopce.
  • Kolejność fokusu linków w stopce jest zaburzona.
  • Numer telefonu w stopce nie jest poprawie odczytywany przez czytnik ekranowy.
  • Menu główne odczytywane przez czytnik sugeruje, że jest ono rozwijalne tymczasem pod rozdzielczościami desktopowymi tak naprawdę nie jest.
  • Link otwierane w nowym oknie, nie są opatrzone informacją, że link otworzy się w nowym oknie lub zakładce.
  • Niektóre dokumenty PDF nie są otagowane/zapisane ze strukturą tagów.
  • Elementy, w których odtwarzają się filmy nie posiadają alternatywy tekstowej w postaci atrybutu title.

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 4.11.2024 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić — mejlowo rzecznik.ias.lodz@.mf.gov.pl lub telefonicznie +18(42)254 71 23.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Masz prawo złożyć żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

W żądaniu napisz:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje żądanie odpowiemy w ciągu 7 dni. Jeżeli nie będziemy mogli zapewnić dostępności strony lub jej elementu w tym terminie, poinformujemy Cię o tym. Wyznaczymy nowy termin lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu. Jeżeli nasz sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą według Ciebie niewłaściwe, masz prawo złożyć skargę.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:

Agnieszka Majchrzak, rzecznik.ias.lodz@mf.gov.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostępność informacyjno-komunikacyjna

{"register":{"columns":[]}}