W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Telefony

Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS

Obsługa telefoniczna klientów

  • Poniedziałek:  8:00 - 18:00
  • Wtorek - Piątek:  8:00 - 15:00

Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
  • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
  • Spadki i darowizny - wybierz 3
  • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
  • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
  • Podatek akcyzowy - wybierz 6
  • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
  • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Egzekucja

Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sokółce – 85 711 14 48

TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym 

Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/

Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS)

Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

{"register":{"columns":[]}}