Usługa wykonania druków
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 nie objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
Zwracam się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie następujących druków - cena brutto jednego bloku (łącznie z VAT) CPV 22900000-9.
Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu towaru:
„Świadectwo zgodności z normami handlowymi Unii Europejskiej dla świeżych owoców i warzyw” - w postaci druku samokopiującego posiadający
biały oryginał i trzy kopie żółte (w bloku 25 szt numer druku w prawym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie w ciągu roku ok. 500 bloków.
„Protokół kontroli jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych przywożonych z zagranicy” w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie niebieskie (w bloku 25 szt numer druku w prawym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie w ciągu roku ok. 500 bloków.
„Świadectwo jakości handlowej„ w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie żółte (w bloku 25 szt numer druku w lewym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie jednorazowe 10 bloków.
„Protokół ważenia i znakowania opakowań chmielu i produktów chmielowych” w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie żółte (w bloku 30 szt) zamówienie jednorazowe ok. 15 bloków.
„Protokół kontroli w zakresie dopuszczenia do swobodnego obrotu na terytorium Wspólnoty Europejskiej przesyłki produktów rolnictwa ekologicznego z kraju trzeciego, przywożonych zgodnie z art. 33 rozporządzenia Rady (WE)” w postaci druków samokopiujących posiadających oryginał biały i dwie kopie niebieskie (w bloku 50 szt tj. 25 szt 1 strona i 25 szt 2 strona, numer druku w prawym rogu tuszem czerwonym) zamówienie w ciągu roku 10 bloków.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
Ofertę cenową proszę przesłać na Formularzu ofertowym (załącznik) do 29.12.2021 r. na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin , na adres e-mail: sekretariat@wijhars.lublin.pl lub faxem
81 53223-59.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
Osoba do kontaktu Danuta Pietrzak 600 247 367
Wzory druków będą dostarczone wybranemu Wykonawcy.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) w procedurze zapytania ofertowego. na „Usługa wykonania druków”
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie informuje, że
oferta STEMPEL BB – Firma Usługowo-Handlowa Barbara Borsukiewicz
20-711 Lublin ul. Poloniusza 11 została uznana za najkorzystniejszą ofertę cenową ze złożonych ofert i przyjęta przez Zamawiającego.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Materiały
Formularz ofertowy drukiFormularz_ofertowy_druki.pdf 0.19MB Zapytanie na druki
Zapytanie_na_druki.pdf 0.16MB Wzór umowy - na druki
Wzór_umowy_-_na_druki.pdf 0.20MB Klauzula informacyjna
Klauzula_informacyjna.pdf 0.13MB