W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa wykonania druków

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 nie objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r.  poz. 1843),

Zwracam się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie następujących druków  - cena brutto  jednego bloku (łącznie z VAT) CPV 22900000-9.

Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu towaru:         

„Świadectwo zgodności z normami handlowymi Unii Europejskiej dla świeżych owoców i warzyw” - w postaci druku samokopiującego posiadający
biały oryginał i trzy kopie żółte (w bloku 25 szt numer druku w prawym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie w ciągu roku ok. 500 bloków.
„Protokół kontroli jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych przywożonych z zagranicy” w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie niebieskie  (w bloku 25 szt numer druku w prawym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie w ciągu roku ok. 500 bloków.
„Świadectwo jakości handlowej„ w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie żółte  (w bloku 25 szt numer druku w lewym rogu w nagłówku czerwonym tuszem) zamówienie jednorazowe 10 bloków.
„Protokół ważenia i znakowania opakowań chmielu i produktów chmielowych” w postaci druku samokopiującego posiadający biały oryginał i dwie kopie żółte  (w bloku 30 szt) zamówienie jednorazowe ok. 15 bloków.
„Protokół kontroli w zakresie dopuszczenia do swobodnego obrotu na terytorium Wspólnoty Europejskiej przesyłki produktów rolnictwa ekologicznego z kraju trzeciego, przywożonych zgodnie z art. 33 rozporządzenia Rady (WE)” w postaci druków samokopiujących posiadających oryginał biały i dwie kopie niebieskie (w bloku 50 szt tj. 25 szt 1 strona i 25 szt 2 strona, numer druku w prawym rogu tuszem czerwonym) zamówienie w ciągu roku 10 bloków.

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Ofertę cenową proszę przesłać  na Formularzu ofertowym (załącznik) do 29.12.2021 r.  na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin , na adres e-mail: sekretariat@wijhars.lublin.pl lub faxem
 81 53223-59.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
Osoba do kontaktu    Danuta Pietrzak 600 247 367
Wzory druków będą dostarczone wybranemu Wykonawcy.
 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy:  postępowania o wartości szacunkowej mniejszej od  kwoty 130 000 zł   prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) w procedurze zapytania ofertowego. na „Usługa wykonania druków”

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie informuje, że 
oferta STEMPEL BB – Firma Usługowo-Handlowa Barbara Borsukiewicz 
20-711 Lublin ul. Poloniusza 11 została uznana za najkorzystniejszą ofertę cenową ze złożonych ofert  i przyjęta przez Zamawiającego. 

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Materiały

Formularz ofertowy druki
Formularz​_ofertowy​_druki.pdf 0.19MB
Zapytanie na druki
Zapytanie​_na​_druki.pdf 0.16MB
Wzór umowy - na druki
Wzór​_umowy​_-​_na​_druki.pdf 0.20MB
Klauzula informacyjna
Klauzula​_informacyjna.pdf 0.13MB
{"register":{"columns":[]}}