W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe WAT.2635.10.2024

04.09.2024

WAT.2635.10.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego Poznaniu z siedzibą przy  ul. Szwajcarskiej 5, 61-285 Poznań zaprasza do składania ofert na dostawę systemu monitoringu wizyjnego wraz z kamerami dla WITD Poznań.

  1. Informacje ogólne:
    Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019). Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 tej ustawy.
  2. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań
    Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00
  3. Przedmiot zapytania:
    Przedmiotem zapytania jest dostawa systemu monitoringu wizyjnego wraz z kamerami dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego Poznaniu ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.
  4. Osoby uprawnione do kontaktu:
    Sławomir Rusiecki, starszy specjalista ds. informatyki, kontakt: tel. 512-050-507, telefon 61 656-77-11, fax 61 656-77-10 email: slawomir.rusiecki@witdpoznan.pl, witd@poznan.uw.gov.pl;
  5. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od podpisania umowy
  6. Termin składania ofert:
    Oferty należy składać do dnia: 16 września 2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego lub w wersji elektronicznej na adres witd@poznan.uw.gov.pl.
  7. Przedmiot Zamówienia:
    1. Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (www.witdpoznan.pl)
    2. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
      32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
      38651600-9 - Kamery cyfrowe
      35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
      30234100-9 - Dysk magnetyczny
      51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
    3. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa systemu monitoringu wizyjnego wraz z kamerami dla WITD w Poznaniu – specyfikacja wymagań w załączniku numer 2 do zapytania. 
    4. Przedmiot niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny oraz nieobciążony prawami osób trzecich.
    5. Miejsce wykonania dostawy: ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.
  8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
    2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
    3. Całość usług objęta jedną umową ramową, której wzór określa załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
  9. Sposób przygotowania oferty:
    1. Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Złożona oferta powinna zawierać Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
    3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
  10. Istotne postanowienia umowne:
    Na wykonanie zamówienie zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zarządcy, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia i rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie wraz z ogłoszeniem.
  11. Warunki udziału w postepowaniu:
    Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży sprzętu i oprogramowania informatycznego
  12. Klauzula informacyjna:
    W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  13. Pozostałe postanowienia:
    1. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      • odwołania postępowania,
      • unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
      • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
      •  zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
      • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
      • prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami,
      • zmiany ilości zakupionych laptopów, w ramach posiadanych środków na realizację zamówienia.
        Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.
    3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.

Materiały

Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 45,36 kB)
Załącznik 2 - specyfikacja zamówienia (format pliku: docx, rozmiar pliku: 18,81 kB)
Załącznik 3 - wzór umowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 23,39 kB)
{"register":{"columns":[]}}