W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem: „Mój pierwszy raz” 4 listopada - 1 grudnia 2024 r.

07.11.2024

Na niebieskim prostokątnym tle, po prawej stronie, w połowie wysokości napis Informacja. Nad napisem, w okrągłej obwódce grafika dzwonka.


Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło nową, ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: „Mój pierwszy raz” (#mójpierwszyraz), której celem jest przede wszystkim popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV.

Termin trwania kampanii: od 4 listopada 2024 r. do 1 grudnia 2024 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT):
18-25 listopada 2024 r. oraz Światowego Dnia AIDS: 1 grudnia 2024 r.

Grupa docelowa: młodzi dorośli w wieku 18–24 lata.

Filozofia kampanii: kampania została zaplanowana w formie tzw. kampanii teaserowej:
w pierwszym etapie (tzw. TEASER) podawany jest komunikat mający zaciekawić odbiorcę (słowo „TO”), w drugim etapie (tzw. REVEAL) podawany jest komunikat właściwy (fraza „TEST NA HIV”). Podczas pierwszego etapu odbiorca zastanawia się nad hasłem: #mójpierwszyraz i dopiero w trakcie drugiego etapu odkrywa jego prawdziwe znaczenie, czyli zaproszenie do wykonania testu w kierunku HIV, np. poprzez zgłoszenie się do punktu konsultacyjno-diagnostycznego (PKD), gdzie anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania może wykonać badanie.

Więcej informacji:
https://mojpierwszyraz.aids.gov.pl/
https://jedynytakitest.aids.gov.pl/
https://www.youtube.com/watch?v=N_mz3J_ud7o

 

Materiały

Plakat 1
plakat​_mójpierwszyraz1​_group​_poziom.jpg 0.82MB
Plakat 2
plakat​_mójpierwszyraz1​_man​_poziom.jpg 0.67MB
Plakat 3
plakat​_mójpierwszyraz1​_woman​_poziom.jpg 0.79MB
{"register":{"columns":[]}}