W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 08.07 do 14.07.2023 r.

18.07.2023

Informacja Nr 3

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 113
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 17
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 10
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 1
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 8
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 29
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 48
  1. Liczba uczestników: 2334
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 766
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 276
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 25
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 261
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 1006
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 10

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 4

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub w innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku.
  • wypoczynek w miejscu zamieszkania: 3
  • niezgłoszenie wypoczynku do kuratorium oświaty właściwego ze względu
    na siedzibę organizatora,
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku.

3.2. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 6

  • nieprzestrzeganie zasad Dobrej Praktyki Higienicznej w zakładzie,
  • brak przestrzegania zakładowej dokumentacji systemowej z zakresu GHP zabezpieczenia zakładu przed szkodnikami i nadzoru w tym zakresie - obecność żywych szkodników (moli spożywczych) w magazynie środków spożywczych nietrwałych mikrobiologicznie,
  • brak zachowanej segregacji środków spożywczych w magazynie,
  • brak zachowanej segregacji środków spożywczych w urządzeniu chłodniczym,
  • niewłaściwy stan sanitarno-techniczny ścian i podłóg pomieszczeń zakładu oraz powierzchni roboczych,
  • niewłaściwy stan sanitarny sprzętu produkcyjnego,
  • brak pobranych i przechowywanych próbek posiłków dostarczanych na półkolonie w ramach żywienia zbiorowego,
  • niewłaściwa realizacja kontroli wewnętrznej wynikającej z zakładowych procedur HACCP (brak zapisów z monitorowania CCP).
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 3/700 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 1
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}