W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 12.08 do 16.08.2024 r.

20.08.2024

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 31
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich lub innych obiektach,
    w którym świadczone są usługi hotelarskie – 16
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 4
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 2
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 1
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 8
  1. Liczba uczestników: 907
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 703
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 96
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 66
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 42
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 4

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 2

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub w innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 2
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku.
    1. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 2
  • niewłaściwy stan techniczny pomieszczeń i wyposażenia zakładu,
  • brak zachowanej segregacji produktów przechowywanych w urządzeniu chłodniczym.
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 1/100 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}