W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 15.07 do 19.07.2024 r.

23.07.2024

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego
  1. Liczba kontroli sanitarnych:89
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich lub innych obiektach,
    w którym świadczone są usługi hotelarskie – 14
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 7
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 3
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 14
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 15
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 36
  1. Liczba uczestników: 2116
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 617
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek –305
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 68
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 478
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 648
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 4

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 0

    1. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 4
  • niewłaściwy stan higieniczny urządzeń chłodniczych,
  • niezachowana segregacja asortymentowa środków spożywczych w urządzeniach chłodniczych,
  • niewłaściwy stan sanitarno-techniczny ścian w korytarzu komunikacyjnym,
  • niewłaściwy stan higieniczny przyrządów kuchennych.
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 1
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 4/500 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}