W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 22.07 do 26.07.2024 r.

29.07.2024

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 68
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich lub innych obiektach,
    w którym świadczone są usługi hotelarskie – 22
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 6
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 2
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 16
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 22
  1. Liczba uczestników: 1673
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 932
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek –149
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 82
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 510
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 5

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 3

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub w innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 3
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku.
    1. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 2
  • przechowywanie w zakładzie środków spożywczych po upływie terminu przydatności do spożycia, w tym pochodzenia zwierzęcego,
  • niewłaściwy stan sanitarno-techniczny i higieniczny pomieszczeń i wyposażenia zakładu (ścian, sufitów, podłóg, regałów pomocniczych, zamrażarek),
  • brak do wglądu zapisów potwierdzających utrzymanie kontroli wewnętrznej według opracowanej dokumentacji systemowej HACCP.
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 1/200 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}