W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyniki kontroli przeprowadzonych w obiektach, w których zorganizowano wypoczynek dla dzieci i młodzieży na terenie województwa lubelskiego w okresie 02.07 – 08.07.2022 r.

13.07.2022

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 98
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 20
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 10
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 5
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 2
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 24
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 37
  1. Liczba uczestników: 2 225
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 858
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 390
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 168
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 63
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 746
  1. Liczba wypoczynku zorganizowanego w obiektach o złym stanie higieniczno-sanitarnym – 0
  2. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości w odniesieniu
    do warunków pobytu dzieci i młodzieży na wypoczynku – 7
  • wypoczynek zorganizowany w formie wyjazdowej: 4
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych podczas wypoczynku
  • wypoczynek zorganizowany w miejscu zamieszkania: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych podczas wypoczynku
  • obiekty żywnościowo-żywieniowe, w których stwierdzono nieprawidłowości: 2
  • niewłaściwy stan technicznych pomieszczeń kuchni
  • niewłaściwe przechowywanie środków nietrwałych mikrobiologiczne
  • brak środka do dezynfekcji do powierzchni mających kontakt z żywnością
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 1
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 1/100 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 1
  • wypoczynek w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku:
  • brak zgłoszenia do bazy wypoczynku
{"register":{"columns":[]}}