W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyniki kontroli przeprowadzonych w obiektach, w których zorganizowano wypoczynek dla dzieci i młodzieży na terenie województwa lubelskiego w okresie 16.07 – 22.07.2022 r.

26.07.2022

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 82
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 13
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 12
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 3
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 24
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 30
  1. Liczba uczestników: 1954
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 542
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 478
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 159
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 775
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 5

 

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 2

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku.
  • wypoczynek w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku.

 

  • 3.2. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 3
  • niewłaściwa jakość wody używanej do mycia naczyń stołowych i kuchennych,
  • niewłaściwy stan sanitarno-higieniczny pomieszczeń zakładu,
  • niewłaściwy stan techniczny pomieszczeń i wyposażenia zakładu,
  • brak zapewnionej przestrzeni roboczej do wykonywania czynności związanych
    z obróbką surowców,
  • obecność moli spożywczych w magazynie środków spożywczych.

 

  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 1
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 2/400 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}