W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyniki kontroli przeprowadzonych w obiektach, w których zorganizowano wypoczynek dla dzieci i młodzieży na terenie województwa lubelskiego w okresie 23.07 – 29.07.2022 r.

03.08.2022

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 70
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 15
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 6
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 1
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 1
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 19
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 28
  1. Liczba uczestników: 1023
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 562
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 238
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 15
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 15
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 740
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 9

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 7

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 2
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku,
  • niezachowany wskaźnik powierzchni na jednego uczestnika wypoczynku,
  • brak wymaganej wysokości w 8 pokojach mieszkalnych na poddaszu w 4 domkach.
  • wypoczynek w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku.
  • wypoczynek w miejscu zamieszkania: 4
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych dla osób zatrudnionych na wypoczynku,
  • brak dokumentacji potwierdzającej sprawne działanie wentylacji.
    1. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 2
  • niewłaściwy stan sanitarno-higieniczny pomieszczeń zakładu,
  • niewłaściwy stan techniczny pomieszczeń i wyposażenia zakładu,
  • niewłaściwie prowadzone procesy obróbki wstępnej surowca,
  • brak zachowanej segregacji w urządzeniach chłodniczych,
  • brak stosowania i przestrzegania opracowanych procedur z zakresu systemu HACCP oraz instrukcji GHP/GMP.
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 2/1000 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}